Gå til innhold

Programmer for å få bedre "RAM" (ytelse)?


Anbefalte innlegg

Har en 3650 som jeg liker å legge inn masse programmer på.... Harksprimentert litt med store spill.. Det ene gikk på starten, men ettersom at jeg nå har lagt inn masse programmer funker det ikke...

 

Men er det noen som vet om et program som gjør at telefonen får bedre ytelse???

Er det bare en ny telefon som kan hjelpe???

 

Håper noen kan hjelpe!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mangelen på RAM på 3650 som er eneste grunnen til at jeg vurderer å kjøpe ny mobil...

 

Hvis du legger inn litt programmer (som krever å kjøre i bakgrunnen) så er det jo for pokker meg nesten ikke mulig å få kjørt de litt "større" programmene, pga det ikke er nok RAM tilgjengelig. Opera er jo det største drittprogrammet som har blitt laget til 3650. Selv med nyformatert 3650, med få programmer installert vil den ikke starte. Jeg er nødt til å starte mobilen på nytt, for så å starte det, men den klikker vanligvis allikevel når den skal begynne å laste ned sider (minne fullt).

 

"Appman" har en funksjon som frigjør ram, men det er ikke så voldsomt mye hjelp i.

 

Vi må desverre leve med at 3650 ikke egner seg for oss som liker å ha litt programmer installert.

Lenke til kommentar

Psiloc sitt program "System tools" mener jeg skal ha en egen "compress ram" funksjon.

 

EDIT:

 

 

Fannt linken til offisial siden.

 

Psiloc System Tools for Series60 smartphones (Nokia 7650/3650/3620/3660/N-Gage, Siemens SX1, Sendo X)

 

Psiloc System Tools is a set of useful functions for your Nokia 7650/3650.

 

It allows you to:

- review and set multiple alarms (up to 8 once, daily, weekly etc. alarms are supported) sounds may have customized sound (this requires the Extended Profiles Professional to be installed)

- enable "Flight mode" known from Nokia Communicator (this mode allows you to use PDA while the phone is disabled).

- Set the Operator Logo - you can set any Image to be your OpLogo

- compress runtime memory

- restart the phone (e.g. to free more RAM)

- restore factory settings

- format user storage memory

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...