Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Ingen som spiller Zero Hour noe mer? :dontgetit:

Joda. Har høyrt det er fleire som spiller 1.6 enn CS; source? :hmm:

hehe...! tror nok det ja... :cool: har css likevel :evil:

Endret av Owz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som de hardbarka CS-gamerene holder seg til 1.6. CSS mistet visst mye av sjarmen. Ikke at jeg forstår en døyt av det da. Er det noe som trengte ansiktsløfning, sa var det cs 1.6. Men men ...

Smaken er som baken!

Noe dritt om den ikke er din egen!

Skrevet

Etter å ha spilt gjennom Vampire Bloodlines, har jeg har funnet fram et annet spill fra Troika Games, nemlig Arcanum: Of Steamworks & Magick Obscura. Hadde tidligere spilt gjennom spillet som melee fighter og teknologist, nå prøver jeg meg som en magiker. Har denne gangen installert en ganske omfattende mod til spillet, Car Arcanum, som bl.a legger til en bil som gjør reisetiden mye kortere (samt man da unngår random encounters), 30 nye schematics og Thieves Quests og mye, mye mer...

Skrevet

Husker den tiden med Zero Hour jeg også. Det var tider det ja. Men nå er jeg blodig lei. Skal begynne med Warcraft III: Frozen Throne igjen snart, siden Battle for Middle Earth ikke holdt mål i det hele tatt.

Men NÅ er det Halflife 2 Deathmatch som gjelder!

Skrevet (endret)

Akkurat nå er det Commandos 3, og ikkje minst Rome: Total War som er dei spella som blir kjørt mest på PCen min.

Edit: Leif har vært på besøk i posten min :D

Endret av dedLy_sCoRpIoN
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...