Gå til innhold

Ghost og i875P


Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med et Abit IC7 Max3 og når jeg skal prøve og kjøre opp norton ghost så klikker det bare etter du har reboota!

 

Er det noen som har lignende problemer og som evt. har en løsning på det?

 

Vil så veldig, veldig kunne bruke ghost igjen :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg velger å backe up ghost inne i windows c: skal images over til d:

Det kommer opp etter et par ting at jeg må restarte for å kjøre backupen. Når jeg restarter, så kommer det opp bildet med ghost blablabla. Og så henger det bare der på det grå blå bildet.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Ghost kun direkte i DOS. Jeg syntes det er en enkel sak å bruke, man lager bare en floppy med Ghost Boot Wizard, og når man har bootet den floppyen så er det kun 4-5 tastetrykk som skal til. Det fungerer alltid, i motsetning til det jeg har hørt om den Windows baserte løsningen.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Riktignok en eldgammel tråd, men finner det riktig å poste her.

 

Fikk nettopp et stort problem med Ghost, høres ut som det samme som zykes opplevde. Ghost ville ikke starte skikkelig, kun helt grå skjerm med et stort "timeglass" midt på, Ghost 2003 Copyright øverst og Symantec logo nederst. Dette har jeg aldri opplevd før, har brukt Ghost utallige ganger på denne PCen. Ghost ville bare starte uten SATA disker tilkoblet.

Fant denne:

Ghost compatibility with Intel 865 chipsets and Serial ATA drives

Jeg forsøkte så å starte Ghost med -NOIDE, og da starter den som vanlig.

 

Skjønner ikke hvorfor dette plutselig skulle være nødvendig når det har virket OK et års tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...