Gå til innhold

skyldes dette PSU?


Anbefalte innlegg

har en chieftec 360W PSU og jeg lurte på om det er det som kan være grunnen i at jeg plutselig har begynt og få bluescreens. har nettopp kjøpt meg en ny HD western digital 160gb. og satt inn en gammel 2gb disk :p (ikke diss)

 

og vil en billig PSU som q-tec 550w holde til dette? og vis den ryker har den ikke da garanti?

4 x HD

3 x CD,DVD,brenner

1 x geforce ti 4800

1 x IDE kontroller (PCI)

8 x katoder

5 x vifter

1 x hercules game furismo 3 7.1

1 x floppy

1 x P4 2,4 @ 2,95ghz (bruker rundt 100w)

 

det var vel det.

 

edit: super klokke leif :p

Endret av stidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm. siden var jo etter at jeg kobla til to HDer at jeg fikk bluescreens. men bytta jo kjøler i samme slengen også. men har load temp på under 50*c

 

edit: skal snart kjøpe meg nytt skjermkort ja. nye til nvidia tror jeg og det måtte man vist ha en 480W psu til. noen anbefalinger (helst billige)

 

edit 2 : har jo 2x 250W psuer som er gamle liggendes da. men det tar jo så stor plass.

Endret av stidz
Lenke til kommentar

hehe. q tec har jo noen fornøyde kunder. men vet ikke hva jeg skal kjøpe jeg. skal kjøpe meg motorsykkel, skinndress, og masse rart så har litt lite penger egentlig. har ingen jobb for tiden heller. leter eter en jobb i pc foretning eller no det er det som er drømmen nå.

Lenke til kommentar
det er bare at jeg ikke har plass til to forsyninger. har et chieftecmedium tower. og har ikke sjans til og ha to stk. og på de jeg har er det sinsykt korte ledninger så tror ikke jeg kan ha det eksternt

joda.. er det ikke plass så lager man plass :dremel: er tingen..

Når jeg trengete 2 PSU`er så satte jeg den nede i fronten.. funket fint :)

Lenke til kommentar
det er bare at jeg ikke har plass til to forsyninger. har et chieftecmedium tower. og har ikke sjans til og ha to stk. og på de jeg har er det sinsykt korte ledninger så tror ikke jeg kan ha det eksternt

joda.. er det ikke plass så lager man plass :dremel: er tingen..

Når jeg trengete 2 PSU`er så satte jeg den nede i fronten.. funket fint :)

ja men nedi i fronten har jeg noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...