TDK Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Dette vil nok løse problemet ditt:1. sett mikrofonen nær munnen 2. hvisk rolig med din mest skummle stemme: " hvis du ikke finner skjermkortet kjører jeg en slegge i deg" dette bør hjelpe Tviler på at det hjelper...
E.T Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Raporterer owen.... For utrolig usaklig svar på samtlige topicer. Du aner ikke hvor frustrerende det er for de som trengre hjelp!
DesertGlow Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Dette vil nok løse problemet ditt:1. sett mikrofonen nær munnen 2. hvisk rolig med din mest skummle stemme: " hvis du ikke finner skjermkortet kjører jeg en slegge i deg" dette bør hjelpe Gratulerer med advarseløkning
salif Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 Endret litt i bios innstillinger (skiftet til at HK kunne skifte irq ved behov eller noe i den duren) og kom faktisk windows boot screen. Deretter slo jeg av maskinen og da jeg slo den på 5 minutter senere kom akkuratt det samme problemet. Feilmeldingslyd
salif Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Skrevet 7. juli 2004 (endret) Lastet ned nyeste BIOS og fikk bedskjed om at denne var installert (: Skjermkortet som tidligere ikke fungerte, fungerte nå (: Det som skjer er vat jeg ikke kom inn i Windows XP. Ooops, tenker jeg og prøver å formatere, det ender med en blåskjerm. Deretter slenger jeg inn Fedora Core 2 men den henger seg under installasjonen. Har også prøvd Slackware 10.0 og Windows 2000. Det virker som jeg ikke får skrevet til harddiskene lenger Jeg lånte et hovedkort av en kamerat installerte FC2 og alt fungerte som det skulle O: Byttet hovedkort igjen, kom inn i gnome så hang den se da jeg skulle høre på noe nettradio. Er det noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre for å få hovedkortet mitt til å fungere igjen? Hovedkort: AOpen AX34 Pro II Skjermkort: Gainward GeForce 3 TI500 CPU: Pentuim 3 "Coppermine" 933Mhz EDIT: Posten burde kanskje flyttes til Hovedkort, Prosessor og Minne Endret 7. juli 2004 av salif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå