Earendil Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Side Brok har vel en viss harryfaktor over seg.Vassendgutane er vel det mest harry du finner i Norge. (ej e ørsting å stolt av de ) Jeg er ikke stolt over musikken vår. (Ej e Vartdaling og stolt av det. )
tjalla Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Ellers er Guns n' Roses, The Darkness, Toto, Hammerfall, Manowar og Ozzy rimelig harry... Guns n' roses er vel å dra Harry begrepet litt langt Neh.. en gjeng med puddel-rockere hele gjengen. Ilag med Poiston og Mötley Crue. Manowar er forresten jevli kjedelig musikk :\ I allefall de to-tre albuma jeg har hørt på.
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 OK, Luxus Leverpostei De er jo tøffe Men ekstremt Harry.
Thorsen Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Men ekstremt Harry. Er det ikke harry musikk det spørs etter her da
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Men ekstremt Harry. Er det ikke harry musikk det spørs etter her da Jo.
Jakartabebopp Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Men ekstremt Harry. Er det ikke harry musikk det spørs etter her da lest topicet?
Earendil Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Er det ikke harry musikk det spørs etter her da lest topicet? Hørt om ironi?
Jakartabebopp Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Heard about it, diden't like it .. men helt ærlig talt, hva var ironien med det der? tror kansje du mener sarkasme ..
Earendil Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Det blir vel både ironi og sarkasme, etter min mening.
Thorsen Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 (endret) Stor diskusjon om kommentaren min ser jeg, jeg skrev: Er det ikke harry musikk det spørs etter her da, fordi Elyas Machera i en kommentar til kaiern, som hadde skrevet OK, Luxus Leverpostei De er jo tøffe, skrev Men ekstremt harry. At de var harry var vel hele påenget var det ikke , Edit: Jeg tenkte ikke : Nå skal jeg skrive en ironisk/sarkastisk, den ble sånn uten at jeg på noen måte planla om den skulle være ironisk eller sarkastisk. Endret 31. mai 2004 av Thorsen
Hisoka Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Iron Maiden er jo et blodharry band da, også har vi jo Guns'n Roses . Det meste av Køntri og Dænsbænd er jo også jævlig harry da, men SideBrok er nok desverre ikke harry. Det er jævlig tøft Er Iron Maiden blodharry, og Sidebrok er tøft? Hva blir det neste? Sven O. Høiby og Cowboy Laila er kos, mens Deep Purple er noen hengeromper? Skjønner ikke hva du legger i at Maiden er blodharry? Mens du isteden liker et band hvor alle medlemmene stammer fra Ivar Aasen, og de er til og med stolte av det! Jaja, smak og behag.
Thorsen Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Smak og behag. Alle har egne forutsetninger de legger i begrepet Harry
Mato Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 AAsen (norsk råkk som sunger Ivard AAsen sidne Dikt ) UTL (ute til Lunch (hvordan skrives Lunch rett ) alt som er utgitt av platesekapet Duplex Records (Bare egil er der under) http://www.duplexrecords.no/ Ståle Stil (rapper fra midt i smørøye)
ace_ventuora Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 Ståle Stil (rapper fra midt i smørøye) Da er smørøyet her omkring, for bor rett ved der han vokste opp Takker for alle forslag til harry musikk da..
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 alt som er utgitt av platesekapet Duplex Records (Bare egil er der under)http://www.duplexrecords.no/ Hverken Black Debbath eller Bare Egil Band er harry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå