Gå til innhold

Hvilken Bittorrent-klient er kunge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Azureus er også bra. Den er skrevet i Java (noe mer software burde vært) slik at den funker fint på både windows og linux. Jeg har brukt veldig få andre bit-torrent klienter (brukte Shareaza litt) så jeg har lite å sammenligne med, men jeg syns den er rask. Utseendemessig er den helt grei.

Endret av daffyd
Skrevet

Er litt vanskelig å si at en spesiell er best, da de forskjellige klientene tilbyr forskjellige "tjenester"

Jeg syns Azureus er ganske grei. Nå har jeg ikke prøvd alle klienter, men denne tilfredstiller mine behov.

Skrevet

Alltid holdt meg til Shadow's experimental jeg, nå Bittornado, veldig enkel og grei, med de featuresa du trenger, fort går den å ! :)

Skrevet

-topic-starteren

Lasta ned torrentstorm etter tips fra forum-medlem iNet. Ser veldig bra ut, tiden får vise

Skrevet

Jeg bruker burst Burst! som klient. Er meget fornøyd, men skal teste noen av dem som er listet over. Er litt konservativ når det gjelder bittorentklienter :roll:

Skrevet

Sitter med Azureus i øyeblikket, men lurer på om det finnes klienter som kan kjøres på en linuxserver _og_ administreres via webserver?

Skrevet
For meg er det ABC  :yes:

ABC har endel glimrende ting, men jeg får mye lavere download på denne enn shadows experimental av en eller annen grunn.. :ermm:

ABC rocker..

Akkurat samme download med den som shadows selv.. ( den er jo også basert på shadows.. bare laget en bedre front end. )

Skrevet

jeg holder også mange fingre på azureus. Har ikke brukt annet på lenge, både til win og linux. Finnes visst også en webadmin til den, for å legge til nye torrents, se på de som kjører.. osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...