banzay Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 (endret) Så nettop introen av Remake, og jeg fikk J#¤%"&% lyst til og spille det. Oppdaget hvor bra denne videosekvensen er laget, starter med en skummel historie om mennesker som har blitt drept og... spist. S.T.A.R.S alpha team flyr over skogen for og undersøke, og for og finne det savnede bravo team. Når de kommer til helikopteret finner de piloten (hvor vi ser fra et kamera på hjelmen til en av politimennene) død, og de hører ukjente hylelyder i bakgrunnen. Joseph, en av S.T.A.R.S folka, som er tydelig nervøs hører noe bak seg og snur seg men... det var ikke noe. Han roer seg ned og snur seg, da en utsultet bikkje hopper opp i ansiktet hans, og biter av han hjelmen. Han ligger hjelpesløs og skriker da enda flere bikkjer begyner og spise på han. Han trekker av runde etter runde med pistolen mens blod lander på kameraet på hjelmen, før den blir tom og vi hører bare "klikk,klikk... klikk.... Jill som lammslått ser på, blir nesten spist av en hund før chris skyter den. Bikkjene har tydeligvis blitt lei av av og bite på Joseph, for de løper nå etter Chris og Jill. I vill panikk ser de Brad, helikopterføreren flykte over dem. Chris ser at hunden er rett bak han, han prøver og dekke til ansiktet når den hopper da... BANG. Albert Wesker, lederen har siktet inn bikkja og fyrer av et veltruffet skudd med sin Magnum. "Chris, this way!" roper han mens resten av bikkjene kommer etter dem. De skyter tre-fire av dem før Wesker ser et stort, gammelt hus foran dem. De skyter bak seg mens de løper mot bygningen... Som jeg sa, en utrolig kul og bra gjennomført intro. Noen som vet hvor man får kjøpt dette kule spillet billig? Og er det noen som har sett en kulere og bedre intro på et spill? Endret 18. mai 2004 av banzay
banzay Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Ingen som har sett en bedre åpningsvideo på et spill?
graks Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 introen til c&c red alert2 er kjempe bra,det samme kan jeg si om introen til rtcw.
slash Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Sier bare: "war.... war never changes..." jeg... dere vet hva jeg snakker om. ikke en spesielt imponerende intro, men setter stemningen perfekt til resten av spillet! En annen av mine favoritter er introen til spillet out of this world. Den var utrolig lang, faktisk også etter dagens standarder, og utrolig tøff. andre gode introer fra the top of my head: Diablo1 det første soul reaver spillet (legacy of kain elns.) vampire the masquerade - redemption icewind dale (Liker de derre forteller-introene) monkey island 3
Gromle Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Sier bare: "war.... war never changes..." jeg... dere vet hva jeg snakker om. ikke en spesielt imponerende intro, men setter stemningen perfekt til resten av spillet! Enig med den! Aldri sett en intro som passer bedre til ett spill!
Killerzevs Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 (endret) Tror at Resident Evil 1 finnes om RE 2 finnes Endret 19. mai 2004 av Killerzevs
Stig_W Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Personlig er jeg meget glad i introen til Final Fantasy 8, meget stemningsskapende og overfet musikk.
banzay Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 (endret) Tror at Resident Evil 1 finnes om RE 2 finnes Nei den er kjedelig... synes nå jeg. En annen fet Resident Evil intro er i Code Veronica X. Og når Albert Wesker og hun dama (veronica?) slåss, utrolig kul. Endret 19. mai 2004 av banzay
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Introen i AOE, slagscene med katapulter og bueskyttere
Starscream12 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Du kan kjøpe det dødsbillig på Spiderman eller Ebay
redflame Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Beste introen er helt klart mgs2 når han løper bortover brua og lander på båten , og det beste med det spillet holder samme kvalitet hele veien. Så konklusjonen er da: siden introen aldri stopper før spillet er runda så må vel det være den beste ever . Men en liten ting til fmv sekvensa til ninja gaiden er noe av det penste som er lagd til nå , ingen ting har overaska meg mer siden fmv sekvensa till ff7 var på topp.
Jakartabebopp Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Hva skjedde med den orginale introen til RE? den var jo dødsfet, og filmet ordentlige folk med ordentlig film
Sneglen Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Sier bare: "war.... war never changes..." jeg... dere vet hva jeg snakker om. ikke en spesielt imponerende intro, men setter stemningen perfekt til resten av spillet! Enig med den! Aldri sett en intro som passer bedre til ett spill! Hva prater vi om nå? Lyder så alt for kjent
Mokkisjeva Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 introen til c&c red alert2 er kjempe bra,det samme kan jeg si om introen til rtcw. Helt klart - Red alert har bare den beste introen. worms har jo noen fine også da
Elensar Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 introen til c&c red alert2 er kjempe bra,det samme kan jeg si om introen til rtcw. Helt klart - Red alert har bare den beste introen. worms har jo noen fine også da Ja einig der...
LarsP Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Sier bare: "war.... war never changes..." jeg... dere vet hva jeg snakker om. ikke en spesielt imponerende intro, men setter stemningen perfekt til resten av spillet! Enig med den! Aldri sett en intro som passer bedre til ett spill! Hva prater vi om nå? Lyder så alt for kjent A Post Nuclear Role Playing Game
Elyas Machera Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Fallout Da Post Nuclear RPG Jeg liker Final Fantasy VI og IX sine introer.
LarsP Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jeg er svak for introene til spillene: System Shock 2: Skummel jævel som setter rammebetingelsene for resten av spillet. Realms of the Haunting: 4-5 min lang videosekvens, genial lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå