Gå til innhold

Vice city (sprekk i cd)

Anbefalte innlegg

Har klart å få en sprekk i "play" cd`n min til vice city,den spinner opp og virker enda men det er vel ikke lenge før den sier stopp.Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? sprekken går fra senter hullet og ut til den første info på plata.

Og ja det er orginal cd, kjøpt og betalt for spillet på space world for ca 1år siden

vil jeg kunne ta backup (kopiere) cd`n på noen måte eller kan jeg bytte den i butikken?

499,- er mye penger å kaste i søppla.....

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på hvilken kopi-beskyttelse som brukes på Vice-City cd'ene, men vet jeg har sett mange sider med databaser over spill og beskyttelses-info. Uansett, prøv å klone cd'n enkelt med "CloneCD" å se om det funker. Ellers blir du nok nødt å grave litt dypere, å se om du får en nøyaktig "rip" med Alcohol for så å brenne den ut med RMPS og hele pakka.. Gi beskjed hvis du ikke får det til.. :cool:

Har samme problem selv. Vi snakker PS2 for min del. Kontaktet importøren og fikk beskjed om at jeg måtte gå til butikken. Dessverre så har jeg ikke kvitteringa lenger. Selv om det går greit å spille DVD-R filmer på en PS2 så tipper jeg at jeg ikke kommer så langt om jeg forsøker å klone plata og spille den på min PS2?

Er vel derfor man selger modchiper?

MazeKing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...