Gå til innhold

Radiator EVO 240, det lekker !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en skade du selv har påført den stiller saken seg andreledes, men er du ikke ekspert på lodding ville jeg fått noen som kan dette til å gjøre jobben . Husk en halvgod lodding kan vere tett med det samme,men når det blir temp svigninger kan den begynne å lekke og da er det sent å angre .

Lenke til kommentar

Spørs vel om den kan loddes, sånn uten videre? Mener bestemt å ha hørt at de radiatorene er i aluminium, og da er det nok ikke fullt så enkelt.

Aluminium lar seg jo også lodde, men det krever en spesiell legering beregnet for dette. Vanlig tinn kan ikke brukes.

Ville uansett har overlatt en slik jobb til en ekspert, det der er nok ikke noe for gutterommet.

Lenke til kommentar

Skal ikke uttale meg 100% sikkert. Men jeg tror denne er i kobber (den har vekten som om den er det iallefall).

Lekasjen i nipplen kan være en O-ring som er ødelagt. Var det på min. Koster 5 kr på en verktøy butikk e.l.

Er du helt sikker på at raddisen lekker på bilde to? Ikke bare lekasjen ifra nipplen som lurer deg? Hva gjorde du egentlig når du holdt på å greide dette?

Lenke til kommentar

hehe om jeg har dreti meg ut? ja si det.. jeg drev og modifiserte mitt kabinett,,

 

 

ett coolermaster wavemaster.. det er blitt helt anerledes og når jeg prøvde og tilpasse raden foran klarte jeg tror og presse litt for hardt..

 

så enten og lime eller og lodde..

 

aner ikke , ekke billig ffs..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...