Gå til innhold

ny mobil med bra kalenderfunksjon!


Anbefalte innlegg

ny telefon det viktigste er kalender funksjonen!

 

Funksjoner:

-Kalender: ja!!

-MMS: ja

-GPRS: ja

-WAP:ja

-Kalkulator: ja

-JAVA:ja

-Email klient:nei

-Spill:ikke viktig

 

 

Form:

-samme

-Vekt: ikke for tung

-Antenne: intergrert

 

Skjerm:

Farge

-Samme

-Størrelse på skjerm: Helst litt stor

-Touchscreen: nei

 

 

Pris:

Jeg har mellom rundt 1500 kr til abbenomang telefon ikek noe dye greier. har sett på djuce og det virker greit. til kontantelefon 2000 kr kan kanskje strekke meg til 2500kr

 

Diverse:

-Merke: samme

-Kamera: nei

-Videokamera: nei

-Symbian: nei

-triband:huh ?

-Infrarød port:ja

-Bluetooth:ja!!

-Minne: samme-Minnekort?:nei

-Polyfoniske ringetoner:ja

-MP3: helst

-Radio:nei

 

hva er den beste kalender telefonen ute på markede nå ? har sett på t630 men har litt lyst på en telefon som så ikke mange har. Går jo forsåvidt greit om den er popukær men. Bra kalender og bluetooth må den ha. Skulle helst handla fra elkjøp så dere kan se der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... Kan du forklare litt hvordan du skal bruke kalenderen? Nesten alle mobiler har kalender, men noen kan man ikke ha alarm på osv...

Selv syntes jeg kalenderen på min 7250i (og de fleste Nokiane) er veldig bra...

Her ser man en måned på skjermen, med dager og alt sortert... Veldig greit...

 

Men hvis du skal ha blåtann og mp3, så er det vel SE P800 eller Siemens SX1 som passer... Hvis ikke du trenger mp3spiller kan du jo se på T610/T630, som du får ganske billig nå for tiden... (regner med at de nevnte mobilene har veldig greie kalendere... Det hadde overrasket meg hvis ikke..)

Lenke til kommentar

t630 med djuice på elkjøp = 1399,-

 

Vil passe perfekt til deg, denne kalenderen kan du synkronisere med Outlook sin kalender, skjermen er stor nok, den har bluetooth og er liten og lett.

 

En skikkelig profftelefon der man setter funksjonalitet foran kamera og dilldall. Passer deg bra.

Lenke til kommentar

siden mp3 spilleren min ble øddelagt nå så kan jeg gå opp litt i pris hvis mobilen har mp3. Vil ha sånn som popper opp ja på kalenderen! men uansett har sett på nokia 6230 på elkjøp med djuce det blir 2699kr pluss 600kr for ett 256mb minnekort. så jeg vet ikke helt.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke så mange telefoner som stiller til kravene dine da, eneste telefonen med veldig bra kalender funksjon og BT er vel P800 :dontgetit: Men den har jo masse du ikke trenger da, billigste pris uten abb er 3400,- fant ikke pris med abb men det ligger vel på en plass mellom 2-3000 ville jeg tro :thumbup:

Får den under 1000 kroner med 12 m. binding...

Lenke til kommentar
Det er jo ikke så mange telefoner som stiller til kravene dine da, eneste telefonen med veldig bra kalender funksjon og BT er vel P800 :dontgetit: Men den har jo masse du ikke trenger da, billigste pris uten abb er 3400,- fant ikke pris med abb men det ligger vel på en plass mellom 2-3000 ville jeg tro :thumbup:

Får den under 1000 kroner med 12 m. binding...

Watte? under 1000 med abb hvor? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Nokia 6230 og t630 kan funsksjonsmessig samanliknast på fleire områder.

Men i ein head to head så vil eg nok hevde at 6230 vil gå av med seieren, og dei punkta som gjer den hakket bedre er:

 

1) Minnekortet

2) Raskheiten i menyer og lesing av minne.

 

Som ein kuriositet vil eg også nevne at kameraet til nokiaen er i ein anna klasse

enn SEen.

 

Men så er T630 mykje billigare enn 6230, så ein kan sei at ein betaler for det ein får.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
kaste det er best å kjøpe en fet mp3 spiller å en dårlig mobil ? hvordan er egentlig mp3 spillerne på mobiltelefonene?

De er ganske bra etter min mening hvertfall. Når det er stereolyd vel å merke da ;) Har hatt både Qtek 7070, P800, 6600, SX1, SL45i og 6230 og alle disse har jo mp3. Den eneste av de som ikke stereolyd er 6600, men alle de andre har det. Lyden har vært best på 6230 og SX1 etter min mening hvertfall :)

Lenke til kommentar
Hvis mp3 er så viktig, ville jeg kjøpt en egen mp3-spiller og en dårligere mobil... Mp3-spillere på mobiler kan ennå ikke måle seg helt med vanlige mp3-spillere...

Noen synes kanskje ikke det, men det er mange mp3-mobiler som dekker det personen trenger.

 

Selv har jeg mp3-spiller på SX1 og bruker den masse. Jeg har 256 mb (vurderer å kjøpe 512 mb) og har med meg mer enn 4 timer musikk. For meg er dette mer enn nok, og mp3'spiller delen av mobilen er lett og bruke.

 

Men selvfølgelig: Trenger man 10 gb lagringsplass til mp3'ene dine du skal høre på en dag funker ikke en mobil til det, men jeg har ihvertfall ikke et slikt behov, og tror det er mange andre som også ikke har det.

Lenke til kommentar

jeg er ikke en kresen mp3 bruker sån npå lyd. men jeg hører på mp3 så og si hele dagen. Og da er det viktig at batteriet holder dagen ut hvertfall. Men jeg kommer til å bli piss redd for å miste mobilen hvis jeg kjøper en til 3000kr !

Lenke til kommentar
jeg er ikke en kresen mp3 bruker sån npå lyd. men jeg hører på mp3 så og si hele dagen. Og da er det viktig at batteriet holder dagen ut hvertfall. Men jeg kommer til å bli piss redd for å miste mobilen hvis jeg kjøper en til 3000kr !

P*00 har den beste kalenderen jeg har sett iallfall, og den holder til mange timers mp3 spilling, og hvis du trenger enda mer så er det jo bare å ha et backup batteri ;) Jeg bruekr mp3 spilleren på P900 ganske mye sitter å hører på den i de kjedelige timene :p Og lyden er utmerket og bruker man ogg filer i stedet for mp3 kan man ha enda mer sanger på :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...