Gå til innhold

ny mobil med bra kalenderfunksjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller n-gage, har også symbian (som 3650), er så stygg at ingen vil våge å stjele den og har alt du kan be om (mp3, radio med mere)

 

edit: Er kanskje ikke så stygg da, men er mindre atraktiv, ser "mindre verdt og god" enn den egentlig er...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Eller n-gage, har også symbian (som 3650), er så stygg at ingen vil våge å stjele den og har alt du kan be om (mp3, radio med mere)

 

edit: Er kanskje ikke så stygg da, men er mindre atraktiv, ser "mindre verdt og god" enn den egentlig er...

:p:p;) Hehehehehe... Du har et poeng... :laugh:

Lenke til kommentar
hvordan er SX1 i forhold til 6230 ?

Begge telefonene har sine fordeler og ulemper.

 

6230:

 

+Liten

+Minnekort

+Mp3 og Radio

+Bra tastatur

 

-Liten skjerm

-Standbytiden

-ikke symbian

 

SX1:

 

+Symbian

+Mp3 og Radio

+Minnekort og hot-swap

+Stor skjerm

 

-Kronglete tastatur

-Stor

-Standbytiden kanskje

Lenke til kommentar

har nå godt bort fra mp3 spiller intigrert i mobilen. Fordi jeg skal ha meg mini ipod :D vil ha en billig men god kalender telefon. Helst konantkort. kamera og spil og alt slikt driter jeg i! det skal gå ann å synkronisere med pc'en samma hvilket program. og det skal komme opp en pop med alarm på kalenderen. Finner noen en sånn telefon blir jeg glad.

Lenke til kommentar
har nå godt bort fra mp3 spiller intigrert i mobilen. Fordi jeg skal ha meg mini ipod :D vil ha en billig men god kalender telefon. Helst konantkort. kamera og spil og alt slikt driter jeg i! det skal gå ann å synkronisere med pc'en samma hvilket program. og det skal komme opp en pop med alarm på kalenderen. Finner noen en sånn telefon blir jeg glad.

Ipoden har spill :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...