Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 ASDL fux0r!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for all hjelp og SARKASTISKE BEMERKNINGER!  :mad:  :angry:

Takk :) , og takk til deg for at du holder forumet saklig og ryddig med de utrolig voksne og beskrivende topicene dine.

Du regnet vel med at han hadde problemer med adsl-forbindelsen sin, hvis leverandør var Tele2? Ja? Hjelper fint lite å lage off-topic ut av...han valgte sin måte å uttrykke seg på og står for det. Det finnes da langt verre eksempler enn dette, så å kalle det tidenes dårligste topic vitner mest om at en ikke har vært her lenge nok. Når det er sagt var det ikke en særlig bra topic, men samtidig heller ikke en veldig dårlig en. Merkelig og kontroversiell måte å uttrykke seg på, ja, men det sier vel egentlig nok når en tar situasjonen i betraktning.

Jeg synes dere skal fokusere mer på selve problemet, og overlate eventuelle bemerkninger til moderator, evt ETTER et eller flere forslag som kan være til hjelp.

Lenke til kommentar
Takk for all hjelp og SARKASTISKE BEMERKNINGER!  :mad:  :angry:

Takk :) , og takk til deg for at du holder forumet saklig og ryddig med de utrolig voksne og beskrivende topicene dine.

Du regnet vel med at han hadde problemer med adsl-forbindelsen sin, hvis leverandør var Tele2? Ja? Hjelper fint lite å lage off-topic ut av...han valgte sin måte å uttrykke seg på og står for det. Det finnes da langt verre eksempler enn dette, så å kalle det tidenes dårligste topic vitner mest om at en ikke har vært her lenge nok. Når det er sagt var det ikke en særlig bra topic, men samtidig heller ikke en veldig dårlig en. Merkelig og kontroversiell måte å uttrykke seg på, ja, men det sier vel egentlig nok når en tar situasjonen i betraktning.

Jeg synes dere skal fokusere mer på selve problemet, og overlate eventuelle bemerkninger til moderator, evt ETTER et eller flere forslag som kan være til hjelp.

Topicen skal beskrive problemet, og den topicen kunne ha betydd en hel del den. Jeg tror neppe noen forsto utifra topicen hva dette dreide seg om annet om noe negativt med Tele2 ADSL.

"Heller ikke en dårlig en" sier du...? Fortell meg HVA med den topicen som tilsier at han han ikke klarer å koble seg opp mot msn messenger og andre internett ting, men klarer å koble seg opp mot en del websider?

"Tele2 ASDL fux0r" ? Er en ytterst elendig beskrivelse av at enkelte aspekter av internett tilgangen ikke fungerer som de skal, for ikke å snakke om det faktum at han som 18åring velger å formulere seg med "fux0r"

-Slå opp "kontroversiell" i ordboka du(jeg tror neppe det står usaklig banalt ogbarnslig bak det) og "beskrivende" i samme slengen :ermm:

.Nok ot fra meg. :blush:

Endret av So
Lenke til kommentar

Når man er nesten 19 så burde man forhåpventligvis ha vokst fra visse ting, dessuten hva pokker skal "fux0r!" bety?.. Vi har jo ett skriftspråk allerede og man kan jo prøve å være litt seriøse for så å få seriøse tilbakemeldinger. Er det ikke det dette forumet skal prøve å være?..

Holde en viss grad av seriøsitet. Ellers så kunne jeg aldri blitt påvirket av noe så idiotisk som den typen skrivemåte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...