Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 jeg skulle gjerne likt å visst hvor gamle de bildene er, er nemlig et bilde jeg har festet øynene mine på - dette lille søte bildet noen som ser noe som ikke helt stemmer ?
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 veggene f.eks... for de som prøvde hl2 betaen så kjenner man seg raskt igjen, det var slike vegger i store deler av spillet og det er områder hvor man skal legge på textures. derfor hadde det vært interessant å visst hvor gammelt akkurat det skjermbildet er.
Alt-Ctrl Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil så er vel det et av de første. Aller første...
paranoide Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Ja, det var fra april utgaven av Pc gamer i fjor for å vise hvordan du kunne spille banene helt igjennom selv når de ikke var ferdige.
TheDarkListener Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Ja, det var fra april utgaven av Pc gamer i fjor for å vise hvordan du kunne spille banene helt igjennom selv når de ikke var ferdige. Ja, sånn gameplay first sak. Grafikken kom som nr. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå