Joken Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) funker denne koblingen? router -kryssetkabel1 -switch1 -kryssetkabel2 -switch2 selv om det er 2 switcher vil den andre kryssa kabelen oprettholde gatewayen i switch nr 2? Vil jeg kunne koble på noen pc'er på switch1 og 2 med internett? Noen bra switcher og anbefale? helst med 16 porter og ikke for dyr. Endret 14. mai 2004 av Joken
agvg Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 selv om det er 2 switcher vil den andre kryssa kabelen oprettholde gatewayen i switch nr 2? Vil jeg kunne koble på noen pc'er på switch1 og 2 med internett? Ja, det er ikke noe problem.
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 funker denne koblingen? router -kryssetkabel1 -switch1 -kryssetkabel2 -switch2 selv om det er 2 switcher vil den andre kryssa kabelen oprettholde gatewayen i switch nr 2? Vil jeg kunne koble på noen pc'er på switch1 og 2 med internett? Noen bra switcher og anbefale? helst med 16 porter og ikke for dyr. Og du trenger ikke en gang å bruke krysset kabel. Routere regnes som nettverksenheter, og skal ikke ha krysset kabel uansett. Switcher har enten autosense eller en knapp å trykke på for å koble til andre switcher. Ang hvilken switch å velge; sorter prisen på en netshop, f.eks. komplett. Jo mer du er villig til å betale, jo mer funksjonalitet får du. Pris er lineær med kvalitet når det gjelder switcher med mer enn 16 porter.
Joken Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113171&cks=PRL denne vil funke bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå