Gå til innhold

Hvor er undertittelen blitt av?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå surfer ikke jeg så fryktelig mye rundt på dette forumet, så jeg har ikke fått med meg hvor dårlig situasjonen er/var. Men jeg har selv startet opp et IPB forum for noen dager siden, og ser allerede nå at folk ikke er videre smarte i håndteringen av feltene... Regner med det er en smal sak å fjerne de for jeg lurer seriøst på det.

I de aller fleste tilfeller er det plass nok i emne1 uansett.

Lenke til kommentar

QUOTE (snorreh @ 17/05/2004 : 20:28)
Dette ser ikke ut til å fungere særlig bra spør dere meg, bare se på disse meningsløse overskriftene:

[klippe]

Ønsker dere virkelig mer SMS-språk i overskriftene?

Det er ikke et bevis for at topics har blitt dårlige. Det har alltid vært noen topis som ser slik ut her på forumet. Jeg er sikker på at vi nå kommer til å se mindre av dem. Vi får bare se på om modereringsjobben stiger eller synker :)

Lenke til kommentar

Har merket at undertittelen har forsvunnet, men kan ikke si jeg savner den. Topic-ene var dårligere tidliger og vel så det.

 

Snorreh, synes du at overskriftene var bedre sånn da?

 

"Duger dette?"

*Ati 9700*

 

"SPM om HK"

*hviken best*

 

"Hva skal jeg gjøre?"

*jeg må på do*

 

"En utfordring til kloke hoder"

*hvor mange kort jeg kan ha*

 

"PC2100 / PC3200"

*hvilket best*

 

"Hva skal jeg velge?"

*AMD og P4*

 

"Spille pc II"

*har hatt konf nettop*

 

De mellom ** har jeg lagt til. Nå dro jeg det kansje litt langt, men jeg la merke at hadde noen dårlige emnefelt hadde dem dårlige undertittler og.

 

Uansett så ville kun emnefelt bli vist på nettverkssiden og dermed må man ha godt emnefelt for å nå til alle forum brukerene.

 

Jeg vil si fjerningen av undertittelen var et steg i riktig rettning.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var leit at vi mistet subtitlefeltet.

Jeg var meget begeistret over tilbudet.

 

Er det mulig å overtale admin/mod(ene) til å ta dette over en vote? :(

 

Jeg er inne for at vi heller rapporterer de som overhode ikke klarer å benytte seg av dette tilbudet på en korrekt måte. Selv om dette kanskje vil bety ekstraarbeid for moderatorene. Kommer kanskje an på hvor mye ekstraarbeid vi snakker om (?)

Lenke til kommentar

Jeg må si meg ganske uenig i denne avgjørelsen...

 

1. Det er vanskelig å gi en god beskrivelse av problemet med en kort setning.

2. Overnevnte fører til masse emner med dårlige beskrivelser

3. En del forstår ikke hvordan de skal brukes nei, men disse forstår som regel ikke hvordan emne feltet brukes generelt.

 

Det er bedre med...

QUOTE
Hjelp!!
PC-en har booter ikke lenger

 

...enn bare:

QUOTE
Hjelp!!

 

De som ikke skjønner dette med to emnefelt, skriver jo liksom ikke "hovedbeskrivelsen" med hensikt nederst, de ville som regel utelatt den helt.

 

jokki: Selvfølgelig var eksemplene dine bedre enn snorreh sine eksempler? :roll:

 

Poenget er jo at vi ser hva det handler om før vi klikker inn på emnene. Om det står litt feil/omvendt satt opp er ingen krise, i motsetning når det bare står et totalt ubeskrivende emne.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

GeeZuZz - problemet er jo at eksempelet ditt er EKSAKT like ille - når man søker på emner eller ser postene på en av hovedsidene i nettverket.

 

Og nå kan vi også slutte med å måtte få klager på endringer av topic når vi bytter om på emnefelt og -beskrivelse, av folk som mener emnet sitt var bra nok pga de ikke skjønner forskjellen på de to feltene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...