Gå til innhold

CS kommer med Half-Life 2 grafikk motoren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å pirke så kjører CS på Half-Life 1 spill/grafikkmotoren, men jeg vet du mener at CS 2 kommer til å kjøre på Half-Life 2 spill/grafikkmotoren ;) Gleder meg til både Half-Life 2 og CS 2 kommer ut! blir spennende å se hvordan det blir :)

Endret av Ceon
Lenke til kommentar
Bare for å pirke så kjører CS på Half-Life 1 spill/grafikkmotoren, men jeg vet du mener at CS 2 kommer til å kjøre på Half-Life 2 spill/grafikkmotoren ;) Gleder meg til både Half-Life 2 og CS 2 kommer ut! blir spennende å se hvordan det blir :)

har hørt mange si at det ikke kommer til og hete CS 2 da

Lenke til kommentar
har hørt mange si at det ikke kommer til og hete CS 2 da

 

Nei hvem vet hva de vil kalle neste generasjons CS. Tror jeg hørte Gabe Newell sa noe om at de bare kalte det CS Source foreløpig..har ikke jeg superhørsel akkurat, men det så sinnsykt rått ut! :dribble: Vi får bare vente å se når det kommer ut ;)

Lenke til kommentar
Bare for å pirke så kjører CS på Half-Life 1 spill/grafikkmotoren, men jeg vet du mener at CS 2 kommer til å kjøre på Half-Life 2 spill/grafikkmotoren ;) Gleder meg til både Half-Life 2 og CS 2 kommer ut! blir spennende å se hvordan det blir :)

Bare for å "pirke", men det er snakk om CS som kommer til å bli kjørt på Source. Gabe Newell sier selv at de ikke kaller det CS2, men det har arbeidstittelen CS:Source til det har et annet navn..

Lenke til kommentar
eneste som blir forskjell på cs2 er grafikken, de skal beholde samme gameplayet. noen som sa de skal bruke fysikk motoren til hl1 ellerno.

Filmen viser tønner som flyr avgårde fra en granat eksplosjon. Ser ut som om det blir HL2 fysikk. Men, det kan jo hende at Materials ikke kan ødelegges i samme grad som i HL2... men - jeg synes det ville være synd også. Skikkelig fysikk muligjør mange nye ting - og CS1 som den er nå, er rimelig utdatert. Den som på død og liv skal ha CS1 fysikk kan heller fortsette å spille CS1. Jeg foretrekker evolusjon fremfor stagnasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...