Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenors sentraler nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm internetten har vært nede i nesten hele dag, er det flere her som har hatt problemer med Telenor? Jeg ringte, og en fyr sa at en server eller noe var fucked..

I oslo jeg da.. :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sikler du?

Nei, Telenor har ikke vært nede hos meg, bor i Asker ikke i Oslo men..

Var nede et par timer i forgårs mener jeg å huske.

Skrevet

Jeg tenkte med det første "yes endelig så satt de opp linja til 2 mbit"

neida.. de har ikke mekka det enda selvom jeg bor i OSLO! Da regner man med at det skal skje her først..

Skrevet
neida.. de har ikke mekka det enda selvom jeg bor i OSLO! Da regner man med at det skal skje her først..

Kanskje dere Oslo folk har godt av å vente litt....

Skrevet
Hmm internetten har vært nede i nesten hele dag, er det flere her som har hatt problemer med Telenor? Jeg ringte, og en fyr sa at en server eller noe var fucked..

I oslo jeg da.. :dribble:

Hadde litt problemer med Tiscali adsl (som leverer på telenor sitt nett i natt/går kveld:

Thu May 6 12:20:17 CEST 2004 Internett er nede! (1)

Fri May 7 08:00:04 CEST 2004 Internett OK igjen (0)

Kanskje noe av de samme problemene?

Skrevet
Jeg tenkte med det første "yes endelig så satt de opp linja til 2 mbit"

Det er en på Nordberg og en på Godlia(begge Oslo) som jeg kjenner som har fått 2 mb allerede..

Uansett, nei, jeg kom ikke på for to timer siden :)

Skrevet

det begynner jo å nærme seg juni nå, og da skal de ha oppgradert allt, hvis ikke så klikker jeg, det er snodig at jeg fortsatt sitter med 1 mbit..

Skrevet

Vi har heller ikke fått oppgradert 384 linja vår. Håper det skjer snart. Er ikke gøy med 384 linje når det er 3 maskiner som deler på den linja.

Skrevet

Har fremdeles ikke fått oppgradert min linje til 2mbit jeg heller. (Bor i Porsgrunn, Telemark) Ringte her om dagen bare for å mase litt og da sa dem at det skulle være ferdig senest i løpet av mai. Så satser på en fartsøkning rett rundt hjørnet nå! ;)

Skrevet (endret)

de siste 2 måndene har jeg ikke kunne gått inn på forselige sider slik som microplex, hardware og overklokking etter kl 16.00 på fredager.. ganske irriterende..

edit: bor 3mil uttafår oslo

Endret av Natrium

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...