Gå til innhold

Avatar bank


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vi har nå åpnet opp avatar banken vår, denne lar dere som ønsker det laste opp avatarene deres til vår server, slik at dere ikke trenger å bruke for eks home.no etc for å lage avataren.

 

Denne skal sjekke størrelser etc slik at vi ikke får for store avatarer, men vi vil ta noen ekstra sjekker innimellom for å forsikre oss at alle er under grensen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Noe ditt skin støtter, jeg bruker gammelt hw-skin.. Der har jeg ikke samme muligheten. :(

Skal ikke være skin som er begrensningen.

Vil tro at du har fått ditt personlige bilde stengt pga for stort bilde eller lignende.

Ikke vet jeg.

Jeg bruker IPB-skinnet by the way. Du kan jo prøve om du får tillgang med det skinnet.

Lenke til kommentar
Noe ditt skin støtter, jeg bruker gammelt hw-skin.. Der har jeg ikke samme muligheten.  :(

Skal ikke være skin som er begrensningen.

Vil tro at du har fått ditt personlige bilde stengt pga for stort bilde eller lignende.

Ikke vet jeg.

Jeg bruker IPB-skinnet by the way. Du kan jo prøve om du får tillgang med det skinnet.

Jeg prøvde IPB-skinnet. Funket ikke der heller. Men jeg har jo et personelig foto, og jeg kan gi url. Har ikke fått warn for noe for stor greie heller.

 

BTW: IPB var et grusomt skin :p

 

 

EDIT: Det eneste personelige fotoet jeg har hatt noen gang, er det jeg har nå. Og det overstiger ingen grenser.. :roll:

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...