Gå til innhold

Nazi spill på det groveste


Anbefalte innlegg

lithium, hvis du ikke klarer å fatte at trådstarters spill er uforkastelig og usmakelig så er du så utrolig trang i pappen!

At 15 millioner tyskere døde under andre verdenskrig er selvfølgelig forferdelig, men det er ikke etnisk-rensning i ordets rette forstand. Nå har jeg veldig lite til overs for å diskutere historie med nazi-jævler som sliter med virkelighets-oppfattelse.

Trådstarters spill går ut på å drepe folk fordi de har mørk hudfarge, tyskerne under andre verdenskrig ble ikke drept fordi de var ariske, eller hvite, hvis du tror det, så er du enda tjukkere i hodet ditt!

 

Så slutt med det pisspreiket ditt om at det var så forferdelig synd på tyskerne under andre verdenskrig, det var synd på ALLE som døde under andre verdenskrig.

Og nevnte da jeg virkelig noe om spillet?

 

I eksempelet påstod jeg f.eks. ikke at 15 millioner tyskere døde, dødstallene var nok langt høyere enn det. Tror det er din papp som er litt, hva skal jeg si? tett.

 

Etnisk rensning vil si å fjerne folk pga etnisk bakgrunn, å tvangsflytte 15millioner tyskere fordi de nettopp er tyskere høres meget ut som etnisk rensing.

 

Dette var vel egentlig etter andre verdenskrig, jeg nevnte heller ingenting om dødsfall under andreverdenskrig, gjorde jeg? hvis jeg gjorde, så er jeg under tvil litt tett i pappen.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen gang snakket med en "ekte" nazist ?, igjennom det yrke jeg har, har jeg truffet på slike, og som våre venner i Politiet sier, de scorer høyt på IQ tester.

Tør påstå at flertallet av dagens nazister er dumskaller som ikke har vett til å tenke egne tanker.

Enkelte av lederne kan nok muligens ha høy IQ, men det hjelper da fint lite når de bruker det de har av hjernekapasitet til å spre dritt som rasisme og nazisme...

Lenke til kommentar

jeg synes fortsatt at denne topicen bør stenges..

Det at folk i det hele tatt diskuterer noe som burde blitt spikret på kista for lenge siden er ganske så kvalmt.

 

Alt stoff som har noe med Nazi ideen å gjøre bør forbys, i hvertfall om noen av admin folka på hardware.no har noe respekt for seg selv og andres intolleranse mot sadistisk hat mot andre hudfarger.

Lenke til kommentar
Joolz: bare å nevne navnet til hvor du fant spillet fører til 20% advarsel. Husk det neste gang ;)

Hei Jarmo: hva med å ta det med meg hvis du har problemer med noe jeg har gjort?

 

Jeg har ikke gitt ut en eneste prosent advarsel i denne tråden, og jeg anbefaler deg å sjekke fakta før du løper av gårde og feiltolker det jeg skriver. Det gjelder flere av dere i denne tråden, men det er du som skriker høyest om maktmisbruk. Har quotet meg selv sånn at du kan lese en gang til hva det er jeg egentlig skriver. Jeg forventer en unskyldning på PM sporenstreks.

 

Når det gjelder linken som ble slettet til dette spillet så var det, som flere her har sagt, ikke en link til produsentenes hjemmeside, men en kjent side for nedlasting av priatvare. Sier det igjen at bare det å nevne navnet (selv om det ikke er i en link) fører til 20% umiddelbart.

Endret av enden
Lenke til kommentar

Har du noen gang snakket med en "ekte" nazist ?, igjennom det yrke jeg har, har jeg truffet på slike, og som våre venner i Politiet sier, de scorer høyt på IQ tester.

Tør påstå at flertallet av dagens nazister er dumskaller som ikke har vett til å tenke egne tanker.

Enkelte av lederne kan nok muligens ha høy IQ, men det hjelper da fint lite når de bruker det de har av hjernekapasitet til å spre dritt som rasisme og nazisme...

Tør du framlegge litt fakta som dekker inn påstanden din også kanskje? Wild Berries kan i det minste vise til at han har noe erfaring. Det slår ikke en god kilde, men dine ubegrunnede påstander bidrar egentlig ikke i diskusjonen...

 

Dere som vil ha tråden stengt: send meg en PM med begrunnesle, så skal jeg fortelle dere hvorfor jeg mener det ikke holder stikk (eller stenge tråden hvis vi er enige :) )

 

Jarmo og jeg er forresten verden beste venner igjen, for de som lurte :)

Lenke til kommentar

Hey, det er ja bra at dere blir venner igjenn!.

 

Det jeg har opplevd av nazister er disse ny nazistene. Vi hadde en på skolen som gikk i en slags tysk frakk med diverse merker på, han gikk rundt og truet alles om ikke passet inn i "deres" overbevisning, homofile, svarte, gule, tilbakestående og de som forsvarte disse. Men gjorde aldrig noe voldelig eller anet enn å true.

Nå i dag sitter er han frp! politiker i en komune og hans tihengere (de som droppet ut av skolen før! 10`ende (gammle niende) og de som hadde problemer med å skikke seg), så å si at de er dumme er kanskje å gå over streken da enkelte klarer å karre til seg politiske verv.

Det finnes de som er iteligente, gjærne leder typer og pådrivere. Mange av de som følger slike er nødvendigvis ikke dumme men kanskje usikkre på seg selv og sin egen situasjon. Med dette mener jeg at det er synd de har blitt slik og hvem sin skyld er det? jo det er organisasjoner som lager dette spillet tråden handler om. Så enkelt ny nazister er ikke blåste bare hjernevasket av inteligente pådrivere og ledere.

 

Vil bare si at jeg ikke liker ny nazister

Lenke til kommentar

altså Nazister er jo vanelige folk som lever på en annen måte, ja noen er dumskaller, de trur ikke Konsentrasjonsleirene fantes pga. det ble lixom funnet opp mot de. Nei jeg liker ikke Rasisme i verden, La alle leve med lik rettferdighet.

Derfår burde dere som hater nazister ikke si noe til de, La de være... Så kanskje noen burde prøve å overbevise nazistene. Afroamerikanerne har jo egne "grupper" som operer mot Ariske 'Hvite' folk, så der er jo de "Rase Haterne" like stillt.. Ku Klux Klan er noen av de. De ble hjærnevasket av hitler, noen av dem, hvorfor bare noen? jo nazistene trur Hitler ikke fantes samma prinnsip som Konsentrasjonsleirene. Da kan vi jo tru at de er folk med lav iq, Altså jeg ville ikke kalle Hitler akkurat dum, han var smart på sin måte og flere veier, jeg er ikke enig i det han gjorde..

 

jeg tar forbehold om skrive leifer inni her :p

det jeg villa frem til: At det finnes Folk som hater de Ariske også, men nazistene ble mere kjent pga. 2. verdenskrig

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar

Har du noen gang snakket med en "ekte" nazist ?, igjennom det yrke jeg har, har jeg truffet på slike, og som våre venner i Politiet sier, de scorer høyt på IQ tester.

Tør påstå at flertallet av dagens nazister er dumskaller som ikke har vett til å tenke egne tanker.

Enkelte av lederne kan nok muligens ha høy IQ, men det hjelper da fint lite når de bruker det de har av hjernekapasitet til å spre dritt som rasisme og nazisme...

Tør du framlegge litt fakta som dekker inn påstanden din også kanskje? Wild Berries kan i det minste vise til at han har noe erfaring. Det slår ikke en god kilde, men dine ubegrunnede påstander bidrar egentlig ikke i diskusjonen...

 

Dere som vil ha tråden stengt: send meg en PM med begrunnesle, så skal jeg fortelle dere hvorfor jeg mener det ikke holder stikk (eller stenge tråden hvis vi er enige :) )

 

Jarmo og jeg er forresten verden beste venner igjen, for de som lurte :)

Må nok innrømme at innlegget mitt ikke var så veldig saklig og konstruktivt.

Var nok mest min mening om rasisme og nazisme som fikk meg til å skrive det jeg gjorde.

Men å støtte rasisme og nazisme må vel uten tvil kunne sies å være et uopplyst og uintelligent valg.

 

Det er jo ingenting som dokumenterer påstandene fra disse gruppene om at den "hvite rase" er overlegen osv.

 

EDIT: skriveleif

Endret av snikka
Lenke til kommentar

Synes det skal væra lov med sånne spell jeg da men.. ikke at jeg kommer at spelle det, men nazier må få ha litt morro de og.

 

 

Jeg hukser at de skulle lage ein expansion

tell ett tankse spell som var tell PS1, hvor man kunne spelle som tyskerne... DE FIKK IKKE LOV TELL Å LAGE DET!! Der skulle man ikke slakte jøder og sånn, man skulle drepe fienden(amerikanere og russere), enkelt og greit. Jeg hadde ikke hat no imot å kjøra en panzer V og sprenge masse russere.

 

Spell markedet er så propaganda styrt at det er helt sjukt.

Lenke til kommentar

Fortsatt er jeg glad for at tråden er "oppegående".

 

Dette er noe som berører oss alle. :wow:

 

Med hånden på mitt hjerte, så tror jeg at ingen av oss har opplevd WWII ?!

 

Og vi skal vell takke noen og enhver for at vi idag kan ha et noe slags fritt samfunn. :scared:

 

Men det er flere viktige punkt vi ikke MÅ eller SKAL glemme, noen kjempet for at vi kan si / eller skrive det vi vil ?!

 

Som sagt, gjennom mitt yrke opplever jeg mange mennesker, ifra alle slags samfunnslag, deriblant Nynazister og venstrevridde. ()Jeg er ikke Dommer, og kan derfor ikke dømme hverken den ene eller den andre for hans / hennes mening).

 

Det at noen kler seg i "naziklær", hva så ?, Det er ofte et utrykk for en eller annen mening, ja. Men så ?, er alle Damer i minskjørt horer ?, eller at alle som går i skjorte og slips nerder ? Jeg går i uniform hver gang jeg er på jobb, og jeg kan love Dere at den ikke har noe med nazisme å gjøre, men siden jeg er tynn i håret og har kort sommerklipp året rundt, så har jeg blitt kalt nazi faen, nazi hore o.s.v

 

Tar jeg det inn over meg, nei. Jeg vet hva jeg står for. Frihet, for enkeltmenneske.

 

Det at det blir laget et spill av denne typen, er vell på en måte "greit" (forstå meg riktig), siden vi har Ytringsfrihet.

 

Jeg sier at de av oss som ønsker å spille et spill, uansett type bør ha lov til å laste det ned / kjøpe det og selvsagt spille det. Det er fortsatt ingen tvang ! Til å laste det ned / kjøpe det.

 

Om det politiske innholdet ikke er korrekt, så skal vi ikke dømme en hel flokk med mennesker av den grunn ?! ( Tolleranse)

 

Er egentlig redd for at om alle spill skulle ha vært politisk "riktig", så ville vi som skrevet tidligere ikke kunnet ha spillt noe som helst.

 

Det er noen få punkter jeg gjerne vil fremsi :

 

1. Fei for din egen dør først. :wow:

 

2. Respekt, for andres meninger. (Deriblant spill ideer)

 

3. Vær slik mot andre, som du vil at andre skal være mot Deg !

 

4. Noen døde for at vi skal ha muligheten for å skrive det vi vil og ikke minst si det.

 

5. La oss aldri bli A4 typiske mennesker. (kjedelig om vi Måtte være enige i alt.) :hmm:

 

6. Husk at vi er FRI. :thumbs:

 

Hadde flere punkter, men vi får se hvordan tråden utvikler seg. :thumbup:

 

 

MvH

 

WB

 

PS: Har noen år på baken.

Lenke til kommentar

hehe har dere spelt detta spellet?

Det er så utrolig dårlig... at dere sitter og diskuterer i det vide og det breie og skaper unødig oppstyr rundt ett spill som ikke fortjener å få reklame printa på dopapir engang, gavner ikke saken deres, snarere tvert om...

Lenke til kommentar

Jeg blir oppgitt over at det er så mange som synes dette bare er "morro" og bruker ytringsfriheten som argument til å forsvare en gruppe mennesker som mener de er genetisk overlegne, og som krever retten til å fornedre, skade og drepe mennesker som tilhører andre raser.

 

Folk som 'Wild Berries' mener tydeligvis at man skal ha respekt for andres meninger, uansett hvor usmakelige de er og uansett hvor mye de strider mot alt mennesket har av lover og regler. Jeg er totalt uenig, jeg har null respekt for personer som kjemper for retten til å utføre voldshandlinger mot andre, og mener disse holdningene må nedkjempes og slettes ikke kan aksepteres i det vi kaller et sivilisert samfunn. Hva med pedofile? Skal vi bare akseptere deres rettighet til å voldta barn bare fordi vi har yttringsfrihet her i landet (ja jeg likestiller gjerne voldelige rasister/nazister med pedofile)

 

Folk som har holdninger som strider mot prinsippet om å ikke skade andre har ikke krav på yttringsfrihet. Begrepet yttringsfrihet kommer av retten til å forsvare sine menneskelige rettigheter overfor et diktaturisk styre, og omfatter ikke retten til å undertrykke andre.

 

Det er lett å skjønne hvorfor mange tar så lett på dette, fordi de aller fleste etniske nordmenn vil aldri merke rasisme på kroppen selv. Fotballspilleren (Russell) som ble spyttet i ansiktet eller gutten som ble knivdrept av en gjeng med nazister (Benjamin), var dessverre ikke like heldige fordi de uheldigvis ble født med en annen hudfarge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...