Gå til innhold

for en pris da 6800 ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det kortet, nei. Skal nok vente til de dumper prisene på Radeon 9800 XT eller 9800 Pro.

Går nok ikke særlig lenger ned enn de er nå... De modellene skal jo fases ut av markedet. 2000kr for 9800 Pro er nok så billig som du kan regne med å få det.

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det kortet, nei. Skal nok vente til de dumper prisene på Radeon 9800 XT eller 9800 Pro.

Jeg og ... 3000 spenn er max jeg kan punge ut på et skjermkort.

Den som synker raskest i pris ned til 3 lapper den tar jeg !!! :D

Lenke til kommentar

Dette er garantert foreløpige priser, ingen webshop som har di inne på lager enda, så di første som kjøper må nok betale litt for å være kar ja.

 

Jeg kunne kjøpt et om det legger seg i overkant av 3000 da jeg synnes det er en oppgradering som bør vare minst 2 år, noe som mitt gode gammle gef 4200 har gjort. Regner med at i begynnelsen av juli vil vi ha meget gode priser på kortene og det er sikkert da mange kjøper ;-)

Lenke til kommentar
I høst får man sikkert disse nye godisene til 3000kr, tror det er greit å vente litt jeg... Man vil vel ikke spille bort sommeren heller, vil man vel..?

Nesten samme som jeg tenker.

 

Jeg har ikke tenkt å spille bort sommeren og jeg har ikke tenkt å kjøpe nytt kort før til høsten (sikkert i form av X800XT - siste AGP kort verdt å kjøpe).

Jeg har ny pc i bestilling, med Epox' nForce3 250Gb kort (8-KDA3+) sammen med 3200+ CPU, dette kommer i Juni/Juli i følge Komplett.no.

 

En smule Off-Topic: Hvor lenge tror dere 1MB Cache versjonene av 3200+ vil være hos Komplett? Har ikke lyst på en 512kB versjon :no::cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...