Gå til innhold

Acer Travelmate 290LMi


Anbefalte innlegg

Fikk maskinen min igår, og må si jeg er storfornøyd, her er specs:

Intel® Centrino™ ,Intel® Pentium® M 1,4 GHz, Microsoft® Windows® XP Professional Edition, 512MB DDR SDRAM, 40 GB Harddisk, 15" TFT Display, Ati Radeon 9700 64 MB, DVD-RW - DVD Brenner. Trdløst 802.11b/g.

 

Førsteinntrykket er: solid bygget, ikke slark noe sted, knallbra ytelse, så støyfri som du kan få en pc, skarp og fin skjerm, overraskende god lyd.

 

Og til den nette sum av 12.000 må dette være et kupp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk maskinen min igår, og må si jeg er storfornøyd, her er specs:

Intel® Centrino™ ,Intel® Pentium® M 1,4 GHz, Microsoft® Windows® XP Professional Edition, 512MB DDR SDRAM, 40 GB Harddisk, 15" TFT Display, Ati Radeon 9700 64 MB, DVD-RW - DVD Brenner. Trdløst 802.11b/g.

 

Førsteinntrykket er: solid bygget, ikke slark noe sted, knallbra ytelse, så støyfri som du kan få en pc, skarp og fin skjerm, overraskende god lyd.

 

Og til den nette sum av 12.000 må dette være et kupp!

9700 64mb

 

 

Maa ha vert 9600

Lenke til kommentar
QUOTE (Killer @ 06/05/2004 : 07:51)

Fikk maskinen min igår, og må si jeg er storfornøyd, her er specs:

Intel® Centrino™ ,Intel® Pentium® M 1,4 GHz, Microsoft® Windows® XP Professional Edition, 512MB DDR SDRAM, 40 GB Harddisk, 15" TFT Display, Ati Radeon 9700 64 MB, DVD-RW - DVD Brenner. Trdløst 802.11b/g.

 

Førsteinntrykket er: solid bygget, ikke slark noe sted, knallbra ytelse, så støyfri som du kan få en pc, skarp og fin skjerm, overraskende god lyd.

 

Og til den nette sum av 12.000 må dette være et kupp! 

 

 

9700 64mb

 

 

Maa ha vert 9600

 

det finnes 64 mb utgaver av 9700 også :yes: sjekk f.eks medion sine centrino og a64-notebook...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...