Gå til innhold

Feilaktig innlegg om get-one.no


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi har fått med oss at en person har startet en tråd om oss.

Vi har ikke sett hva som ble skrevet der, siden tråden er redigert av moderator, men vi kan uansett si at denne personen ikke har noen som helst tilknytting til Get-one.no. Vi tar sterk avstand fra personer som legger inn tråder, som strider mot rettningslinjene i dette forumet og eventuellt utgir seg som en representat fra Get-one.

 

Tråden kan leses Her

 

Håper dette kan rette opp et skjevt inntrykk av oss som eventuellt er skapt via dette forumet.

 

Vennlig hilsen

Get-one /Ståle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi tar sterk avstand fra personer som legger inn tråder [...] og eventuellt utgir seg som en representat fra Get-one.

Vennlig hilsen

Get-one

:thumbup:

Håper dette kan rette opp et skjevt inntrykk av oss som eventuellt er skapt via dette forumet.
Tja, ikke alle tråder blir tatt like seriøst, så den tråden der skapte egentlig ikke noe inntrykk av get-one i det hele tatt, annet enn at jeg fikk med meg navnet. ;)

 

[Edit]

Mens jeg har deg på tråden, herr get-one:

Web small 200Mb  5.000Mb 9,-

200 megabit lagringsplass er ikke mye å skryte over. Det er vel omtrent det du får gratis hos start.no. 5.000 megabit er heller ikke mye overføring. Uansett 9 kroner per måned, eller ei, dette får du gratis hos start.no.

 

Men det jeg egentlig lurte på var om dere har phpmyadmin, og om dere mener folk skal ta dere seriøst når dere oppgir lagringsplass i antall bit...

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar

Det som stod der var litt for ensrettet og ureflektert reklame. Det så ut som om det hentet fra et reklamebanner eller noe. Foreløpig har vi ingen grunn til å mistenke Get-one, men skjer det igjen vil vi ta affære ovenfor brukeren, og spore IP-er.

Lenke til kommentar

Hei!

 

 

"Men det jeg egentlig lurte på var om dere har phpmyadmin, og om dere mener folk skal ta dere seriøst når dere oppgir lagringsplass i antall bit"

 

Alle tall er selvfølgelig i Mega byte. :blush:

 

Vi retter dette opp nå.

 

Alle kunder får phpmyadmin.

 

Takk for tipset.

 

Vennlig hilsen

Get-one

Lenke til kommentar

Dette var godt å høre!

 

Har et godt inntrykk av forumet på get-one.net og ikke minst administratoren der, og må si at de to trådene som ble opprettet ødelagte en god del av det gode bildet jeg hadde av get-one. Heldigvis viste det seg at dette var ubegrunnet :)

Lenke til kommentar

Jeg går ut ifra at det ikke blir sett på som reklame når brukerne spør om ting, så jeg fyrer løs.

 

 

Hvordan er det med FTP-tilgang? Kun ett brukernavn og passord? Plassen som er oppgitt (i bit), er det tilsammen på web, mail og sql? Hvordan er det med kundeservice? Garanterer dere svar innen 'foo' lang tid? Og hva skjer hvis dere ikke holder den?

 

Håper dere kan svare på dette, da jeg kan vurdere dere istedenfor b-one neste gang. Har et sted mellom 5 og 10 domener der...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Du får tilgang til ett kontrollpanel der du selv setter opp og administrerer antall ftp tilganger. Der kan du sette opp så mange du vil. Det samme gjelder epost og mysql databaser med brukere.

Plassen er all lagret informasjon tilsammen. Vi retter opp slik at det står MB på hjemmesiden vår nå. Alle tall skal enten være i MB eller GB.

 

Vi har "svarfrist" innen 24 timer, men svarer som regel innen den første.

Dersom det er saker som kan trenge litt lengre tid, undersøkes nærmere, vil vi sende svar at det kan ta mer enn 24 timer.

Vi har foreløpig ikke en kompensajonsplan dersom vi ikke greier å svare innen 24 timer.

 

Vennlig hilsen

Get-one

Lenke til kommentar

<gammelt_innlegg>

Jeg foreslår at denne tråden stenges nå..

 

Vi har sett bruker get-one.net's innlegg som forsikrer oss at de ikke har noe med han/hun som har postet her før,

og det vil være dumt om denne tråden fører til at bruker get-one.net blir anklaget for å reklamere her på forumet...

 

Ps. get-one har eget forum, så jeg foreslår at dere som ønsker mer info tar dere en tur dit og stiller spørsmålene deres der... ;)

</gammelt_innlegg>

 

edit>

Ok enden og Toolshed, jeg ser poenget..

 

Se bort i fra mitt innlegg over.. ;)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

vi har ingenting imot at firmaer atr en tur innom for å svare på spørsmål. Se bare komplett.no_salg og pyton.no_salg og hvor mye glede de sprer :) Vi overvåker disse brukerne nøye og så lenge det ikke er noe direkte markedsføring så har vi ingenting å utsette på tilstedeværelsen her :)

 

Get-one.net: vi har forøvrig en egen webshoptråd, hvor jeg lurer på om det ikke er noen som har spurt om dere før :)

Lenke til kommentar
Hvor skal vi velge dere?
"hvor"? sikker på at du ikkje meinte "hvorfor" ?

Jeg mente hvorfor...

  Jeg foreslår at denne tråden stenges nå..

Hvorfor? Jeg har mange spørsmål... Det kan jo ikke være reklame når jeg ber ham om konkrete svar!
Lenke til kommentar

Hei!

 

Kjører dere php i safe-mode? = Nei

Hva med GD, OpenSSL eller Zlib? = støtter alle tre.

 

Stemmer at vi har eget forum på vår hjemmeside.

Dersom noen har ytterligere spørsmål, kan disse stilles der, slik at vi kan holde informasjon objektivt her.

 

Vennlig hilsen

Get-one

Endret av Get-one.net
Lenke til kommentar
Dersom noen har ytterligere spørsmål, kan disse stilles der, slik at vi kan holde informasjon objektivt her.

Høres vel ikke mindre sannsynlig ut at det blir "objektivt" på et nøytralt forum enn på deres eget, gjør det?

 

Men jeg er veldig nysgjerrig på jorgenindahouses spørsmål om oppetid. Det er vel det siste jeg lurer på hos dere. Hører jeg "five nines"? :thumbup:

Lenke til kommentar

eg stolar personlig meir på et firma som garanterar 99.3 eller 99.5% oppetid enn et som garanterar 99.9, 99.99 eller 100% sidan dei med lavast prosent er ærlege og innrømmer at det KAN vere nedetid. dei andre KAN vere slike som ikkje er helt ærlege og held att informasjon som kundane burde hatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...