Gå til innhold

X800Pro/XT benchmark

VeXx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utdrag fra noen konklusjoner :D:wow:

Hexus:

"R420 is what NV40 brought to the table in terms of performance, amplified, especially at its maximum AA mode. My 'ohmygod fast' exclamation on the second page really doesn't do X800 XT justice, it utterly obliterates anything that's gone before it when maximum respective AA modes are enabled, current 6800 Ultra included......

It's the fastest and best looking graphics card on the planet, bar none"

Driverheaven:

"I have never been so excited by a graphics card as I have in testing the X800XT, its simply the fastest piece of hardware ive had the pleasure to review. No matter what you throw at it, it comes out with flying colours and some frame rates to make your legs turn to jelly

...... you want your games to run with the maximum texture quality at 1600x1200?, you want them with four or six times Anti Aliasing and sixteen times anistrophic filtering? Then you will want the X800XT from ATI, nothing compares."

[H]ardOCP:

"We find this to be nothing short of incredible and frankly we did not think we would see this kind of video card power till possibly later this year"

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Utdrag fra noen konklusjoner :D:wow:

Hexus:

"R420 is what NV40 brought to the table in terms of performance, amplified, especially at its maximum AA mode. My 'ohmygod fast' exclamation on the second page really doesn't do X800 XT justice, it utterly obliterates anything that's gone before it when maximum respective AA modes are enabled, current 6800 Ultra included......

It's the fastest and best looking graphics card on the planet, bar none"

Driverheaven:

"I have never been so excited by a graphics card as I have in testing the X800XT, its simply the fastest piece of hardware ive had the pleasure to review. No matter what you throw at it, it comes out with flying colours and some frame rates to make your legs turn to jelly

...... you want your games to run with the maximum texture quality at 1600x1200?, you want them with four or six times Anti Aliasing and sixteen times anistrophic filtering? Then you will want the X800XT from ATI, nothing compares."

[H]ardOCP:

"We find this to be nothing short of incredible and frankly we did not think we would see this kind of video card power till possibly later this year"

og ATI frelses ;)

Lenke til kommentar

Jaja, nå fikk jeg litt lyst på et X800XT, selv om jeg absolutt ikke har bruk for det.

*Spare penger*

Edit: Jeg har ikke sett noen overklokkingsresultater idag? Bare jeg som har blingset litt eller får de ikke lov å oc'e?

Edit2: Fant på driverheaven :roll:

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Her kan man se at nVidia sitt får bedre kvalitet en Ati sitt.  :cry:

Bilde der...

Legg merke til det høye gjerdet...

Uhm, tror du linket til feil bilde?

Edit: Argh, kunne jo lagt den inn i forrige posten istedet for å bumpe, sorry for det!

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Her kan man se at nVidia sitt får bedre kvalitet en Ati sitt.  :cry:

-bilde-

Legg merke til det høye gjerdet...

Det må være noe driverfeil eller noe? Det ser jo ikke ut som ATI sitt kort bruker AA i det hele tatt på det bildet :hmm:

Edit: Hvis du leser under bildet, så ser du at kvaliteten går kraftig på bekostning av ytelsen. Framraten til NV40 går ned til 22fps:

http://www.tomshardware.com/graphic/200405...00-32.html#fsaa

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Raptor' date='04/05/2004 : 19:33']
:dribble:  @ IceQ II-kortet.

Her har jo ATi tatt over "dustbuster" rollen ja! :green:

Da forsvinner jo det ene hovedargumentet for X800 da.... At det "bare" tar opp en plass... :no:

Det er skjermkort fra en produsent. Aner ikke hvordan du tørr å si at det er ATi som gjør det, da det er produsenten som produserer og designer kortets kjøleløsning. :ermm::nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...