Gå til innhold

5 ultraportable


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har IBM selv (T40p) og vil anbefale IBM på det sterkeste. Tror du vil bli svært fornøyd med en X31. IBM er proffe maskiner, er (en av) markeslederen(e) når det gjelder bærbare PC'er. IBM er kvalitet og stil.

Ulempen er at X-serien ikke har CD/DVD innebygget. Det får du på en FS S6120, pluss større skjerm.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fujitsu-Siemens har kommet med en ny sk. ultraportabel. Den har 14.1 " skjerm så den er litt større enn andre alternativer men markedsføres i samme segmentet og veier 1,7 kg og har alle drev alternativer. Synes denne må vurderes utfra pent design og byggkvalitet:

S7010

Som prisen antyder er dette en maskin i Siemens proffserie.

MPX

:)

Endret av brainware
Lenke til kommentar

IBM har riktignok ok specs, men er det bare jeg som synes de har ufattlig stygt design?

 

Liker mye bedre Portege R100 & og Asus S5200N, begge på behagelige 1.3 kg

Selv bruker jeg aldri cd rom, og de gangen jeg gjør det er det jo lettere å kjøre en cd gjennom nettverket enn å ligge å fikle med å koble til en ekstern enhet. Eneste er jo når du er ute å reiser, men det finnes alltid en løsning.

Lenke til kommentar
IBM har riktignok ok specs, men er det bare jeg som synes de har ufattlig stygt design?

Sikkert noen som er enige med deg, selv så synes jeg at toppmodellene eks T4xP osv er utrolig stilige. Synes de fleste laptoper ser så platiskk/jalla ut. Matt svart med kun et lite diskre IBM merke nederst i hjørnet. :cool:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hej fasion

 

Syntes du skulle kigge den her:

NY test af Znote4200 med Pentium M Dothan med 2MB cache :thumbup:

Den var da ikke akkurat noe spesielt ultraportabel

 

 

Regner med at jeg går for denne modellen,

 

S- serien Asus Notebook S5200N

http://www.quad.no/shop/htmlDetaljer/S5200N-COMBO1560.asp

 

Ser ut som en super maskin. Personlig hadde jeg valgt versjonen med optisk drev (integrert, ikke eksternt), men forstår hvorfor enkelte ikke vil ha det med. Gi tilbakemelding når du får den, skriv gjerne en brukertest =)

Lenke til kommentar
Fujitsu-Siemens har kommet med en ny sk. ultraportabel. Den har 14.1 " skjerm så den er litt større enn andre alternativer men markedsføres i samme segmentet og veier 1,7 kg og har alle drev alternativer. Synes denne må vurderes utfra pent design og byggkvalitet:

S7010

Som prisen antyder er dette en maskin i Siemens proffserie.

MPX

:)

fikk testet en sånn s7010 i forrige uke, liten tøff maskin. kulere enn s6120, som forøvrig er meget alright :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...