Gå til innhold

Magic themes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et lite problem. Jeg velger en ferdig lagd skin med de 25 øverste og de 19 nederste pixlene (der hvor hurtig linkene og dekning osv.) Men den skifter jo ikke.. nederst og øverst er det fortsatt den kjedelige blå fargen.. Det jeg kan nå har jeg jo kunnet ned Color Scheme launcher fra Psiloc hele tiden. Noen med P800 som gidder å teste programmet og se på om de har samme problemet?

 

Fikk det til nå. Det hjalp ikke å skru av og på telefonen, jeg måtte ta en backup av intern minne. (ikke formatere, bare ta en backup) og nå virker det Sinnsykt fett program. Bare litt synd det står "unregistrated" på bunnen av skjermen. Kunne gått fjernet det

Endret av DC++_?
Lenke til kommentar

Det skal gå an å laste ned themes veldig snart, og det var også snakk om at de prøvde å få støtte for P900 themes i en nyere versjon.

 

Tusen takk. Tester nå.. (bruker du det selv på P900?, er jo helt genialt til P800)

 

Jeg bruker det ikke på P900 nei, postet bare for å være hyggelig mot P800 eierne, men det burde fungere svært bra på P900 og.

 

Er det noen som har laget egene themes enda? :dontgetit:

 

Noen som vet om noen andre fete themes? De var veldig kjedelige de som lå innpå fra før av. Et bra XP theme hadde vært fett. Går det an å skru themsene av eller må du rett og slett avinnstallere programmet?

 

Det er jo allerede et XP theme inne fra før da

winxp.png

En på esato hadde visst nok laget 3 themes som han skulle poste snarest mulig :thumbup:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Shait!! :cry: Avinnstalerte programmet, men da føkket det opp hele det gamle skinnet mitt! Enkelte knapper osv. fikk aldri den gamle fargen igjen! Har vel ikke noe valg.. Må nok reinnstallere Magic themes for at ikke telefonen skal se crappy ut. Bittert! :scared: Mitt råd: Hold dere borte fra programmet. Hadde ingen fete skins uansett. Bruker også litt ram å kjøre programmet i bakgrunnen..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...