Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Hei! Hørt at deg går an å få till surround i Counterstrike. Noen som vet hvordan? Og er det 4-point surround, eller kan jeg kjøre 5.1? Norwegian_Beret
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 hørt at man enabla dette ved å kjøre en kommando, eller modde .cfg fila. er det så enkelt? Beret
the_ruthless Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Har hatt surround i Half-Life... Og CS er litt samme sak? Skulle bare Windows-instilling til, såvidt jeg husker.
zemtex Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Gå i cs -configurasion -audio Slå på: A3D og EAX Funker for meg.. :smile:
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 a3d sound, fungerer ikke med creative 5.1 player lydkort, og det er kun 2 høytalers "virituell" surround som jeg husker.. vet at man kan få vanlig surround oxo, men hvordan? :smile: Norwegian_Beret
Insomnis Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Hva mener du med "vanlig surround" hvis kortet ditt støtter EAX eller A3D2.0 - så er det bare å skru på en av de valgene. Hva slags surround lyd do får er avhengig av lydkortet og driverne. Har du ett 4-point lydkort/høyttaler så får du 4-point surround osv... Du må velge det riktige i lydkort driverne!
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 hei kjører seffølgelig skikkelige lydkortdrivere på Digital-din.. hardwaren kan du se på signaturen med "vanli" surround mener jeg surround som i f.eks dvd filmer, og nyere spill som støtter dettte.. ikke a3d greiene.... Nor_Beret
house Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 har funka hos meg, skrudde på EAX jeg, satte høyttalere inn i plugg 1 (front) og plugg2 (rear) på lydkortet (soundblaster live! value) Housey
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 hmm.. rart det da.. funker vel med digital din oxo.. Nor_Beret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå