Gå til innhold

Test av K700 på HoFo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke uvanlig at de som jobber i Sony-Ericsson eller f.eks. utvikler programvare (Molna) får telefoner som ikke er ferdige langt før de er i butikken. Telefonene må jo testes og programmer til telefonen må jo være påbegynt før telefonen kommer i hånden din, ellers finnes det jo inget spennede å bruke telefonen til da.

Lenke til kommentar
Det er ikke uvanlig at de som jobber i Sony-Ericsson eller f.eks. utvikler programvare (Molna) får telefoner som ikke er ferdige langt før de er i butikken.

Riktig :thumbs:

Det var det som var mitt tilfelle.

 

merket tekst

Jobber du der, SEND MEG eT EXeMPLAR.. NÅ :p

Lenke til kommentar
Lurer på når S700 kommer i butikken,den ser mye fetere ut.256K farger i displayet osv....... :dribble::w00t:

den kommer i kvartal 4, i år. nærmere bestem oktober, november eller desember. Den har forresten 262k farger, men forskjellen er ikke særlig stor uansett..

 

men, dette er da omtrent så off-topic som det kan bli :ermm:

Lenke til kommentar

mææn jeg sikler på den :dribble: ... perfekte tlf for meg...liten og snerten, aluminium, GOD skjerm, radio, greit kamera for å være mob, greit med minne, osv osv...smooth :D

 

btw mpx har bekreftet levering 18.06 dvs siste dag på skolen!! wee endelig ferdig med vgs:D:D

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Det er ikke uvanlig at de som jobber i Sony-Ericsson eller f.eks. utvikler programvare (Molna) får telefoner som ikke er ferdige langt før de er i butikken.

Riktig :thumbs:

Det var det som var mitt tilfelle.

 

merket tekst

Jobber du der, SEND MEG eT EXeMPLAR.. NÅ :p

Nei, jeg jobber ikke der.....

 

edit: Glemte en r....

Endret av Habla
Lenke til kommentar
Jobber du der, SEND MEG eT EXeMPLAR.. NÅ :p

Nei, jeg jobbe ikke der.....

Han jobber ikke der, men noen i hans familie jobber der :devil:

Hvorfor tror du det?? :hmm:

Basert på noen av postene du har skrevet her og på Esato.

 

Du skrev jo tidligere at du testet den i familiemiddag, og hvis ikke selskapet hadde besøk av venner av familien så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...