.tomf Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 jeg lurer litt på hvilken våpenstil som passer til: -taktikker -din spillestil -tjaa,noen flere ting som trenger spesielle våpen-comboer?
ATi-Radeon Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 "bulpupp" på train, på utsikt på b2.... YPELIG!!
.tomf Skrevet 29. april 2004 Forfatter Skrevet 29. april 2004 våpen comboen som passer best til meg er -colt-deagle- skulle man rushe synes jeg -colt-glock- er det beste valget sniper combo syns jo jeg(kanskje de fleste andre og) er -awp-usp- men dette er hva jeg syns.. kom med flere svar om våpen-comboer til din spillestil! hva er det cpl folka bruker mest tro?
Left Blank Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 jeg syntes ak er best. har jeg spenn kjoper jeg dgl ved siden av. scout/dgl er ogsa bra.
danilovic Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Glock og armour. Hagle og silencs USP. Og resten av det vanlige, selvsagt.
uberhunter Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 M4 og AK er best til alt. Kan ikke combo me de da.... Men jeg gidder ikke å kjøpe pistol, det holder med en MP5/m4a1, og de få skuddene jeg begynner med på enten ct eller t..........
Minty123 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 AWP og Deagle.. på 1.5 (muligens og 1.6) er der en bug som gjør at du kan skifte mellom AWP og deagle øyeblikkelig, uten å måtte vente på at våpenet blir dratt opp, dette gir en ganske diger fordel
nr.4 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Mine favorittcomboer: Ak+usp Awp+deagle Colt+deagle En av disse og alt av armor og granater, og jeg koser meg
nr.4 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 (endret) AWP og Deagle.. på 1.5 (muligens og 1.6) er der en bug som gjør at du kan skifte mellom AWP og deagle øyeblikkelig, uten å måtte vente på at våpenet blir dratt opp, dette gir en ganske diger fordel I 1.5 var det sånn med deagle og colt i hvert fall vet jeg. Men det du glemmer (ikke vet?) er at du ikke får (fikk) brukt våpenet noe tidligere allikevel... Det blir som med silencer på colt, hvis du tar den på, slenger fram kniven, og skifter tilbake er silenceren der, men den nekter å skyte før x antall sekunder har gått! Edit: Bugen eksisterer i 1.6 både med awp+deagle og colt+deagle Endret 1. mai 2004 av nr.4
Plomma2 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Siden fastswap har blitt fjærna i den nye updaten så må jo USP - AWM være bedre enn Deagle - AWM ettersom man da har kraft + hurtighet og treffsikkerhet. Med AWM Deagle har man kraft + kraft. Men jeg bruker ikke AWM så jeg vet ikke om fastswap er fjærna. bare hørte noe om det.
Minty123 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 hvorvidt deagle eller usp er best er jo en smaks-sak, personlig liker jeg best usp.. men det er jo de som liker deagle mye bedre.
Freestyler^ Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 AWP og Deagle.. på 1.5 (muligens og 1.6) er der en bug som gjør at du kan skifte mellom AWP og deagle øyeblikkelig, uten å måtte vente på at våpenet blir dratt opp, dette gir en ganske diger fordel Dette kan du gjøre hvis du har silencer på colten og dgl seff
danilovic Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 USP meg her og USP meg der. USP er bajsevåpen. Eneste det er bedre på enn glock er at den har silencer, og er kraftigere. Glock treffer bedre, mindre rekyl, fantastisk med trippelburst, er billigere, og flere skudd i magasinet.
pronoob Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 AWP og Deagle.. på 1.5 (muligens og 1.6) er der en bug som gjør at du kan skifte mellom AWP og deagle øyeblikkelig, uten å måtte vente på at våpenet blir dratt opp, dette gir en ganske diger fordel Dette kan du gjøre hvis du har silencer på colten og dgl seff Du vet at du faktisk må vente den tiden animasjonen faktisk tar før du kan skyte , og det gir dermed ingen fordel
Freestyler^ Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 AWP og Deagle.. på 1.5 (muligens og 1.6) er der en bug som gjør at du kan skifte mellom AWP og deagle øyeblikkelig, uten å måtte vente på at våpenet blir dratt opp, dette gir en ganske diger fordel Dette kan du gjøre hvis du har silencer på colten og dgl seff Du vet at du faktisk må vente den tiden animasjonen faktisk tar før du kan skyte , og det gir dermed ingen fordel Vet det, men jeg liker det bedre fordet Og ja..Glocken er faktisk mye bedre enn USP.. Er så digg å ta jogge HS med burst på glocken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå