OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Noen som vet hvor jeg kan finne info om å sette opp Web server i win2003, eller gi meg en leksjon i det?
dirr Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Start -> Help and Support -> søk på IIS eller Internet Information Server Hjelpefilene med Windows 2003 er veldig omfattende og gir deg innføring i oppsett av de fleste funksjoner. For spesifikke ting er det bare å søke på google så finner du tonnevis av info. Jeg kan jo sette deg i gang da: Add/Remove programs -> Windows components -> Huk av Application Server -> Next - Nå har du en helt basic webserver for html sider (.asp osv må enables) Dra opp Internet Information Services Management fra Administrative Tools og begynn å lek!
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. april 2004 Forfatter Skrevet 29. april 2004 Takk! Skal leke meg litt og se hva jeg får til!
Hawkie Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 I denne tråden svarte jeg ganske omfattende om dette, spesielt med det å ha flere domener på en IP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå