Godfather Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather
HilRam Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 [iC' date=29/07/2005 : 01:35] Spy vs. Spy synes jeg var kjempemorsomt! EDIT: Ah, nostalgi. Aaah. Hadde hele Spy vs Spy-serien. Den originale var kjempekul, men nr. 2 (den på trope-øya) var best. Finnes det noe bedre 2-player spill? Kjempekult å sprenge hverandre *sky high* !
siDDis Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 spy vs spy er konge multiplayer Min beste multiplayer opplevelse gjennom tidene
Crispin Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Fikk frysninger når jeg leste gjennom denne tråden. Så utroligt mange flotte minner fra c64 tiden. Kom på mange spill, men husker nesten ikke navnet på noen Men likte veldig godt commandos, combat school, he-man, fotball liga, Wizard of wor, donald, spy vs spy, og mange mange flere. Husker spesielt et spill jeg likte bra, men husker ikke navnet. I starten var det bilde av ei heks som holdt på å koke noe i ei gryte, også skulle du styre en mann og gå i et slott eller noe sånt. Va så utroligt spennende og skummelt. Fikk sykt lyst og spille c64 nå, noen som vil sende, elle linke meg til noen bra sider der jeg kan laste ned noe?
Godfather Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather
Crispin Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Å herrrrrregud, tittet på dei 2sidene, fant et av det FETESTE spillet til c64 Bad Street Brawler. http://www.c64.com/files/pics/small/b/badstreetbrawlG.gif
HilRam Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg får bare frysninger når jeg ser dette bildet: Project Stealth Figher. Her er man klar for nattoppdrag over Libya, med take-off fra hangarskip. Roger? Roger! Endret 31. juli 2005 av hilram
kenneth11 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Husker noen James Bond spillmitt første deluxe strip poker IK+ karate spillet Green Berets Thing on a spring Testdrive spillene Formula 1 var konge Cabal Hmm har tydeligvis glemt enormt mange...må vel finne fram emulatoren og feie alt over til Xbox, bedre å spille med gamepads Hehe ja, James Bond License To Kill var gøy
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 For alle senior-gamere! Jeg er 17 år og har spilt Commodore helt siden den dagen jeg kunne uttale ordet.
ØysteinT Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Noen huskbare spill: The Hobbit (både tape og diskversjonen) Alle Infocom adventurespillene (Zork, HHGTTG, Planetfall osv) Last Ninja Ultima-serien Pool of Radience-serien Ace of Aces Blue Max Commando Rambo Beachhead Kikstart Racing Construction Set Og masse masse mer. Øystein
Hawkmoon Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Husker kickstart 2 var veldig morro, spesielt å lage egne baner men av en eller annen grunn ble jeg til slutt alltid sittende å spille "football manager"
Frijazz Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Mange klassikere paa C64, men jeg faar hente fram noen av de litt eldre spillene som enda ikke er nevnt: Choplifter M.U.L.E., knallspill fra Electronic Arts Apocalypse Now Impossible Misson, Epyx paa sitt beste Asylum, et klassisk adventurespill
MrBone Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Wow, det er mange mennesker som husker gode gamle commodore Mine absolutte favoritt er bruce lee, som noen har tatt seg tid og bry med å lage til pc http://www.bruceleecentral.com/bruceleegame.htm Mr Heli (den hyggelige helikopterkaren som kunne traske på bakken og fly) Xenon (2?) Megablast, med musikk jeg skulle ønske jeg hadde orginalt, Etellerannet sært spill hvor du begynte som barbar og fikk tak i rustning, powerups og goodies etter hvert (det var noe greier med radiasjon også?) Monty on the run, wow for en musikk! Park Ranger, hvor du måtte passe på planter, drepe slanger og generelt passe på parken (sææææært) Arkanoid, oh, det var sweet å banke det sste påskeøyhodet!(Eller var dette amiga?) Amiga er også fedt, satt og så på når en kompis av meg runna turrican 2, jeg tror jeg var mer gira enn han som spilte Har forresten dilla på c64lyder og er stor fan av quadsid, en en VSTplugin til musikkprogrammer Det jeg husker best fra c64 er lydene og musikken, jeg elsker de gode gamle "blipblip tweeeeeeooooiiiuuuu tweee tweee woooo" lydene og de skitne trommene.
oyvjak Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Blue Max, Creatures, Pit Stop, Test Drive, Last Ninja, alle disse er fantastiske spill som har fått for lite oppmerksomhet, mener nå jeg. Å! Glemte Bungalow Bay. Helt fantastisk.
HilRam Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Å! Glemte Bungalow Bay. Helt fantastisk. Bungalow Bay? Dette er noe som har gått meg hus forbi. Hva går det ut på?
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Men hva inni svarteste tarmkanalen??? Ingen som har nevnt Ninja Turtles jo :/ (ehm.. Ihvertfall ikke som jeg så.. Ting går jo noget fort i svingene nu og da...)
oyvjak Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Å! Glemte Bungalow Bay. Helt fantastisk. Bungalow Bay? Dette er noe som har gått meg hus forbi. Hva går det ut på? Et helikopterspill man ser ovenfra. Jeg synes hvertfall det var moro. Mener det var Bungalow Bay det het. Mulig jeg tar feil.
MrA Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Nevner noen flere.. School Daze Paperboy Burnin' Rubber Up'n Down Hunchback Dane Dare I & II Platoon Into the Eagle's Nest Kung Fu Master BMX Simulator Buggy Boy DigDug +en haug med sports spill som man måtte ha en solid zip-stick for å spille. Endret 7. august 2005 av MrA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå