Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Moped


Anbefalte innlegg

Hej, snart skal jeg ta moped lappen, så vill jeg øve meg litt på prøven.

Jeg har hørt at Mopedtesten ligger på nette som spørreundersøkelse eller noe sånt.

Noen som veit av den?....

 

Til dere som har tatt den, noe jeg bør lese mere på en annet?..

 

 

 

-takk

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, husker min teoriprøve. 1 stk ark med 5 spørsmål.

 

Kva er 5 sekunders regelen?

Kva er 3 sekunders regelen?

Kva skal du alltid gjere før du skifter felt?

*Bilde av skilt*

Sett på riktig betegnelse (påbud, advarsel og informasjon trur eg det var)

Kven har ansvaret for mopeden dersom du låner den bort?

 

Men du får nok ein stor test :D

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Den dagen du klarer å stryke på noe på mopedlappen, fryser helvete over, unnskyld uttrykket.

 

På kjøreskolen jeg tok den, var det dødssimpelt. De som "strøyk" fikk ta den om igjen med boka oppe, og hvis noen stryøk da også, så dreit de i det :roll:

 

GL&HF!

Lenke til kommentar
En del kjøreskoler driter også i om du har alt for mange feil. De har fått pengene sine, og da får du lappen din, som forresten bare er et bevis, og ikke et sertifikat (hvis det ikke har blitt det i det siste)

det der er helt riktig

moped lappen er bare et kurs bevis

du kan levere prøven blank og allikevell få den

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Den dagen du klarer å stryke på noe på mopedlappen, fryser helvete over, unnskyld uttrykket.

 

På kjøreskolen jeg tok den, var det dødssimpelt. De som "strøyk" fikk ta den om igjen med boka oppe, og hvis noen stryøk da også, så dreit de i det :roll:

2121308[/snapback]

Det er en jente i klassen som har strøket 3 ganger. Hun har rett og slett gitt opp! ^^

 

Spørsmålene på prove.no er forholdsvis ganske logisk oppbygd, og du skal ha lite peiling hvis du stryker på den testen. Er den virkelige testen så lett den også?

 

Hilsen en som snart skal få seg mopedførerkortet :)

6248843[/snapback]

Du må nesten være god for å stryke, for å si rett ut.

Lenke til kommentar
En del kjøreskoler driter også i om du har alt for mange feil. De har fått pengene sine, og da får du lappen din, som forresten bare er et bevis, og ikke et sertifikat (hvis det ikke har blitt det i det siste)

det der er helt riktig

moped lappen er bare et kurs bevis

du kan levere prøven blank og allikevell få den

2122224[/snapback]

 

hvilken planet er du fra?? Måtte ta den hos biltilsynet jeg, klarte faktisk og stryke også.. to ukers sperrefrist...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...