B4stian Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 har en smc router, og telenor adsl. men problemet er at jeg kommer ikke på nett med routeren. med bare modemet går det fint, men jeg lurer på hv ajeg skal sette opp på routeren på WAN. PPPoE er kanskje noe??
agvg Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 har en smc router, og telenor adsl. men problemet er at jeg kommer ikke på nett med routeren. med bare modemet går det fint, men jeg lurer på hv ajeg skal sette opp på routeren på WAN. PPPoE er kanskje noe?? Er det et eldre abb fra TN skal du bruke PPPoE og husk @online.no etter brukernavnet.
B4stian Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 og hva er eldre, og hva skal jeg bruke hvis d er nytt da?
agvg Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 og hva er eldre, og hva skal jeg bruke hvis d er nytt da? Hvis du "ringer opp" fra maskinen så bruker du PPPoE.
B4stian Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 ja, jeg ringer opp.. men får ikke PPPoE til å funke
agvg Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 ja, jeg ringer opp.. men får ikke PPPoE til å funke Du har husket og sette opp routeren med brukernavn/passord og husket @online.no etter brukernavnet?
jULF Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Du må ikke bruke pcen din men gå inn på router'n no som gjerne har en adresse som: http://192.168.1.1 Men routere funker jævelig dårlig i bestemte spill som Halflife med mods. og lykke til!
B4stian Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 det er inne på routeren jeg stiller på ting da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå