Gå til innhold

Motorola V600


JZA

Anbefalte innlegg

Mener å ha lest at den har en 10 sekunders videofunksjon, mens på sammenlikning her på siden kommer den opp uten videofunksjon.

 

Grunnen for at jeg heller ville valgt denne enn en 6230 er simpelthen utseende, større display er vel heller ingen ulempe. Selv om den ikke støtter minnekort eller har radio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg husker også at jeg har lest det et sted, men husker ikke helt hvor. men jeg tror at v600 bare kan spille video, ikke ta opp video. men telefonen er jo bra da. skjermen er jo en helt sinnsykt. mye mye bedre enn 6230 sin, selv om jeg syns at 6230 sin er ganske bra. har ikke sett skjermen til v600 ennå, men har hørt at den er helt sinnsyk, mens søstra mi har 6230 og jeg syns at den skjermen også er ganske bra. men oppløsningen til v600 er jo imponerende da.

Lenke til kommentar

Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet - les annonseringen øverst i listen over emner.

Det finnes og en tråd her om stengingen her i forumet

 

Slik det er idag er det to felter for å fylle inn emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv :)

Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...