Gå til innhold

Prosjekt KISS (Keep it simple, stupid!)Update 9/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser bra ut!

 

For å blidgjøre dama di så skulle jo du fått et bilde av stuegulvet mitt. Jeg har jo okkupert et hjørne av stua med mitt fugeskum/glassfiber-prosjekt i et halvt år nå... Selv om det begynner å tære på nå takler hun det overraskende bra!

 

Ser fram til bilder av fronten.

Lenke til kommentar
du syns ikke du har holdt på lenge med KISS? har hørt at en god mod blir man aldri ferdig med ;) men til en viss grad! jaja

flott å se at du har begynt å jobbe med den igjenn

Lenge.... jo kanskje, men hele poenget var ikke og få et nytt kabinett, men og ha en hobby de dagene jeg hadde fri på jobb. Nå har jeg jobbet 6 dager i uka så jeg har ikke hatt så mye energi til prosjektet.

Lenke til kommentar
du syns ikke du har holdt på lenge med KISS? har hørt at en god mod blir man aldri ferdig med ;)  men til en viss grad! jaja

flott å se at du har begynt å jobbe med den igjenn

Lenge.... jo kanskje, men hele poenget var ikke og få et nytt kabinett, men og ha en hobby de dagene jeg hadde fri på jobb. Nå har jeg jobbet 6 dager i uka så jeg har ikke hatt så mye energi til prosjektet.

He-he!

Du startet vel denne loggen for bare 2 mnd siden. 2 mnd er jo ingen alder for en skikkelig worklogg!

 

Hobby-aspektet ved moddingen er noe jeg også kjenner meg igjen i. Dersom man ikke er avhengig av at maskinen er ferdig (altså at en har en annen maskin ved siden av) er det greit å ta seg litt tid. Det er greit å kunne kose seg når man jobber med maskinen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...