Gå til innhold

Black & White, Creature Island, Black & White 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke B&W2 kommer ut enda, men eneren virket i begynnelsen utrolig bra, men etterhvert ble det bare kjedelig å holde styr på dyret ditt, osv.

Skrevet
Nå har ikke B&W2 kommer ut enda, men eneren virket i begynnelsen utrolig bra, men etterhvert ble det bare kjedelig å holde styr på dyret ditt, osv.

Enig, men morro med slemme dyr! :devil:

It's good to be evil

Skrevet

Gi meg MERE FRIHET!!!!!

Syntes ikke at det var nok jeg, og menneskene tåler jo EVIG mye jo!! Kan jo kaste dem 50 ganger i veggen uten at de dør... Tøffeste er jå å få kjeledyret til å spise opp hele landsbyen :devil:

Skrevet

Hvis det ikke blir no utsettelser kommer det 10-9-2004. Gleder meg vilt!

Håper det har like myer humor som 1`ern! Var utrolig artig å lære dyret ditt

å drite på ladsbyfolk :laugh:

Skrevet

Synes de spillene er helt geniale! Gleder meg som en unge på julaften til 2'ern :D Ender alltid opp med en kjempegod Messias :thumbs: Mens en kompis alltid får de ondeste djevlene :devil: . Vi kommer til å spille 2'ern i senk!

Skrevet

For 1 år siden trodde jeg det kom ut i mai i år :| , så ble det utsatt til november ifølge play.com :| Gleder meg.. Er et av de få spill jeg har blitt hekta på (spiller ikke så mye heller)

• 2 uker senere...
Skrevet
hehe. jeg kan mate den stygge creaturen men jeg gidder bare ikke å lage hus til alle meneskene :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...