Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Skrevet

stanksopp el. åtselsopp, Phallus impudicus, buksopp med intenst kvalm lukt. Minner i unge stadier om røyksopp, ved modning bryter en 10-15 cm høy porøs stilk frem. Spormassen på toppen tiltrekker spyfluer med sin åtsellignende lukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Specnaz

Spesialstyrke til Russland, usikkert om Specnaz er det polske og Spetznatz det russiske :unsure:

Noen som kan konfirmere?

8364254[/snapback]

Begge to er de russiske spesialstyrkene, du kan kalle de begge deler, visstnok.

Skrevet

Vizard betyr maske eller forkledning som jeg føler det er på en måte når man skriver på et forum. 5en står for en V som er første bokstaven i navnet mitt, tenk romertall..

Skrevet
Specnaz

Spesialstyrke til Russland, usikkert om Specnaz er det polske og Spetznatz det russiske :unsure:

Noen som kan konfirmere?

8364254[/snapback]

Begge to er de russiske spesialstyrkene, du kan kalle de begge deler, visstnok.

8364336[/snapback]

Faktisk er det et generelt ord som tilsvarer det norske "spesialstyrker", det er ingen spesifikk avdeling.

Skrevet

"Chri3tian" - Selvforklarende..

Mitt alter ego "Inferno" (Brukt i snart ti år), henspiller til Dante's "La Divina commedia" (Den guddommelige komedie), bestående av 3 deler."Inferno", "Purgatorio" og "Paradisio".

Og IKKE pga Inferno-festiavlen./Jean Claude Van Damme filmen Inferno, eller tegneseriesamlingen Inferno

Skrevet (endret)

Skarstad er vel ganske selvforklarende, det er etternavnet og hjemstedet mitt.

Erutir, som jeg kaller meg noen steder, er betydningen av navnet mitt, gud og vokter, på Quenya.

Endret av Skarstad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...