Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ingen spesiell grunn til navnet tmolberg - heter faktisk Tor Martin Ølberg :p

nicket jeg bruker på spill er grogGi, mener selv jeg er litt "groggi" så navnet ble groggi til nick ellers her tmolber ingen spesiell grunn

Skrevet

CustomTP; likte formen på navnet (bokstavelig).

samme som ParaNo|D som er nicket mitt på andre steder...

Tp delen kommer fra tommyt og warlocks og gjengen fra 94 (tpallstars)...

Skrevet

Sluven fant en kompis av meg på... Vet ikke hvorfor han fant på det, men i og med at jeg er ganske sløv av og til og kom derfor på Sløven-Sluven :p Ikke spør meg hva det betyr. You're guess is as good as mine...

Skrevet

De store bokstavene i mitt nick er gude/dyre skikkelser fra Norrøn Mytologi. De små derimot,er en blanding av stedsnavn her i Norge og på Island. Det er derfor det står som det gjør.

Skrevet

Min er enkel Gaston aka Viggo på norsk.

Gaston Lagaffe;)

Historien bak nicket er derimot annerledes. Det begynte med at vi leste et stykke i norsk timen i ungdomskolen om en fransk soldat som møtte en tysker. De møtte hverandre under krigen, men ingen drepte hverandre.

Om jeg ikke husker feil så måtte de hjelpe hverandre for å overleve. De kunne heller ikke forstå hverandre. Jeg tror den franske soldaten het Gaston. Når jeg kom hjem så skulle jeg lage min aller første "profil/bruker" på nettet og navnet endte på Gaston, bare sånn med engang.

Noen som forøvrig vet hvilken tekst jeg snakker om...?

Skrevet

aner ikke hvem teks det er snakk om

Og jeg som trodde det var Gaston fra disney-filmen sjønnheten og udyret :(

navnet mitt er resultatet av dårlig tid og ultrakjapp-profil-laging...

Skrevet

Slet med å finne på et nick jeg var fornøyd med da jeg skulle registrere meg, det ble bare til at jeg la meg. Men så drømte jeg at alle kalte meg "Pollux" eller "Polluks" om du vil. Det betyr jo "veldig søt(t)" så det passer jo bra. :p

Skrevet

ITW enkelt og greit forkortelse av navna mine...

Jepp det var jo det med den fantasien når jeg skulle ha meg nick i mohaa verden...

Men har nå heta det over alt etter den gang..

Skrevet

MobilKnut..

Er mest aktiv i mobil-delen av forumet. Interesserer meg for mobiler, derav navnet MobilKnut (Knut er navnet mitt ja).

Vurderer å søke om navne-skifte da jeg har blitt vel så aktiv i andre deler av forumet.

Skrevet
Hattifnatter er kondomlignende vesen med hender som lever i mummidalen! Jeg elsker dem :love:

7065878[/snapback]

Rart det ikke allerede var tatt. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...