Plomma2 Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 For lite minne skal i alle fall ikke gi deg den feilmeldeinga
salvi Skrevet 26. april 2004 Forfatter Skrevet 26. april 2004 Nå har jeg funnet ut at det som så ut sim væskesøl lot seg tørke vekk med en myk klut. Der forsvant luft-teorien.
Plomma2 Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Du er sikker på at du ikke har fått 2 x cd 1? Bare at det står cd 2 på den ene.. Det har jeg fkatisk fått engang
Zeph Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Dersom du har mulighete til det, prøv CD'en på ei anna maskin
Rookie_NO Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Så man skal ikke kunne få dette problemet av å ha for lite video-minne altså? Nei! Absolutt ikke!
MrVilla Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Jeg for min del hadde gått tilbake til butikken med det og sagt hvilken feilmelding jeg fikk og spurt etter en ny, noe annet eller pengene igjen. I mine øyne virker det som at det er noe feil med cd'en og da er det ikke særlig mye man kan gjøre for å rette det opp igjen. Man kan sikkert benytte en crack e.l. men det er ikke noe jeg hadde godtatt. Dersom jeg bruker en crack så er det utelukkende for å slippe å finne frem cd'en hver gang jeg skal spille. Ikke for å rette opp en feil på en cd.
salvi Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 Jeg skal teste spillet på en annen maskin i morra, så får jeg se hvordan det går. Lurer på om det kan være den lille ripen som har skylda. Ja, også lurer jeg selvsagt på hvordan ripa kom dit i første omgang...
Desdichado Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Det kan også være kopibeskyttelsen som er brukt på orginalen som ikke liker cd rom'n din. Sjekk hjemmesiden til produsenten av spillet for en oppdatering (til spillet)... For lite videominne gjør seg først gjeldende når du skal begynne å spille eller ved at spillet kjører en test av systemet ditt for å gjøre det klart for spill. Det skjer ikke ved oppstart (Med mindre det er EA spill, noe det ikke er)... des,OUT!
salvi Skrevet 28. april 2004 Forfatter Skrevet 28. april 2004 (endret) Det kan også være kopibeskyttelsen som er brukt på orginalen som ikke liker cd rom'n din. Sjekk hjemmesiden til produsenten av spillet for en oppdatering (til spillet)... For lite videominne gjør seg først gjeldende når du skal begynne å spille eller ved at spillet kjører en test av systemet ditt for å gjøre det klart for spill. Det skjer ikke ved oppstart (Med mindre det er EA spill, noe det ikke er)... des,OUT! Jeg har en CD-rom og en brenner som er innstallert senere. Prøvde på begge, så da er det vel neppe det? --- Nå har jeg forresten testet spillet på en helt annen maskin, og også der får jeg melding om "wrong disc". Tilbake til butikken i dag, med andre ord. ------ Siste oppdatering: Var i butikken og spillet ble testet der, dommen var feilproduksjon og pengene igjen. Fornøyd, men spill-fri. Endret 28. april 2004 av salvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå