Gå til innhold

Taiyo Yuden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en forkjærlighet til Taiyo Yuden CD-R plater (tidligere kjøpt fra Sverige)

Er det noen som vet om det er opprettet noen offisiell importør av dette merket til Norge ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om noen offisiell importør av Taiyo Yuden plater, men jeg vet at alle de Plextor CD-R platene jeg har kjøpt har vært produsert av Taiyo Yuden.

Endret av norse
Skrevet

Grunnen til at ingen tar in TY CD-R plater direkte er at de er for dyre. Dvs ca 3 kroner platen i inn pris - og skal man ha fortjeneste igjen må man selge til ca 4 - og da er de for dyre til at de selger noe særlig.

Skrevet

Jeg fant ingenting hos Optical Storage, så da må jeg nok krype til korset og bestille fra Sverige igjen.

Takk for tilbakemeldingene

Skrevet

Som norse allerede har nevnt er Plextors cd-r plater Tayio Yuden av første sortering. Det samme gjelder Plextors dvd-plater.

Plextor selges blant annet av mpx.no, PS-Data og Multicom, og sikkert også flere steder.

Skrevet

du finner Taiyo Yuden under media.

Men siden de er forhandlere vil de vel neppe selge til privatpersoner.....

Hvor er du bestiller fra i Sverige?

Skrevet (endret)
Betyr dette at Plextor platene ALTID er Taiyo Yuden ??

jeg og min bror har brent mange 50packs med Plextor CDR (bor du i oslo har digital-impuls i sentrum disse platene). Alle har vært Taiyo Yuden :thumbup:

Endret av heraldo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...