JudgeHawk Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 (endret) Skal skaffe meg en >= 8 ports gigabit switch som jeg skal bruke i heimen, men finner lite reviews og tester av dette. Planen er å bruke < 2000 spenn på dette. Har noen erfaringer/anbefalinger? På forhånd takk. Endret 23. april 2004 av Kronprinsen
XPUserz Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 giga i heimen? Nei de billigste er sikkert på komplett som vanlig, er de som leverer og.
JudgeHawk Skrevet 26. april 2004 Forfatter Skrevet 26. april 2004 kan nok være det, men hadde håpet at noen hadde erfaringer med bestemte switcher og kunne anbefale en...
jocke Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Jeg ville gått for SMC EZ Switch 10/100/1000 8P Auto MDI/MDI-X på komplett.
Calm Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 (endret) Denne bundelen med et Gbit PCI-kort fra Komplett skulle være en ganske god løsning! Regner ikke med at denne switchen kommer til å stå med heftig belastning 24/7 så da burde denne OfficeConnect switchen holde! Komplett har også to billigere swicther fra CNet og SMC som møter de kravene du stiller (Gbit, 8 porter), men jeg ville gått for den fra 3Com... Neste steg opp blir de Baseline swicthene fra 3Com, evt. Cisco, og da snakker vi unødvendig mye $ og kapasitet for en switch som skal brukes hjemme... Endret 26. april 2004 av Calm
JudgeHawk Skrevet 26. april 2004 Forfatter Skrevet 26. april 2004 (endret) takker for tips er det noen som har fulgt med på diskusjonen rundt jumbo-packets/frames og kan fortelle meg hva jeg bør sjekke på den switchen jeg ender opp med? I tillegg lurer jeg litt på hva jeg bør kjøre med når det gjelder MTU og TCP window size? Noen forslag? Endret 26. april 2004 av Kronprinsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå