Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Enkelt spørsmål ang WLan


Anbefalte innlegg

Hallo

 

har tenkt å bygge meg ein HTPC og hadde vore fint å droppa ethernet ledning. so lurar eg på om det kjem til å hakke masse når eg køyrer filmer gjenom WLAN(54Mbit/s) som er lagra på ein anna data. har høyrd at WLAN kan fortsatt vere litt ustabilt av og til.

 

andre spørsmåle er om eg kan dropp eWLAN router/switch og berre bruke to WLAN pci kort?(har leita litt på forumet men med dårlege resultat)

 

takk på forhand

Endret av ghost7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er snakk om maks 10-15m avstand. korleis er det med å droppe router/switch da?berre to WLAN kort?

10-15 m igjennom solid armert betong, og 10-15 m igjennom luft/lettvegger er to vidt forskjellige ting. see my point. men i et vanlig hus, så vil det nok ikke by på problemer.

 

det å droppe en ruter er fult mulig, da kobler du de bare til i ad-hoc mode, kobler kortene rett mot hverandre.

Lenke til kommentar

hehe. du skjønner vel at det er snakk om ein heilt vanleg husstand som har maskina med filmar på arbeidsrom i første etasje og stova i andre. ca 10m luftlinje med tynne tre/betong vegger. ja men då har eg fått svar trur eg... går det gale får eg vel berre skulde på deg :D

Endret av ghost7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...