Gå til innhold

Ernie85 ble sparket idag


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wirak har bare hørt litt fra 1 side..

Wirak har vært i et møte med Torstein og allyse, der begge fikk legge frem sin side av saken.

 

Allyse/ernie85/Bjaa/MrA/Jalal osv osv sier noe annet..

hvem stoler du på?`

5 stykker med forskjellige bakrunder eller 1 som har drevet å slikket røva til Wirak i et år nå?

Jeg velger å stole på at ledelsen i hw.no har tatt de rette beslutninger, da de har hørt begge sider av saken. Jeg har dessuten gode erfaringer med deres dømmekraft. Det er snakk om utdannede siviløkonomer/jurister her, som har klart å drive hw-nettverket frem til det det er i dag. Jeg personlig har heller aldri opplevd at Torstein har gjort noe alvorlig galt, men vet at allyse har gjort det. Derfor er det også lettere for meg å velge Torstein og ledelsens side i denne saken. Dere andre får gjøre som dere vil.

 

Personlig hører jeg på flertallet

Det er vel ikke om å gjøre å dra frem flest folk på sin side? Hvis vi drar inn pgressum og noen til som klokelig har holdt seg utenfor denne diskusjonen, bytter du side da? Neppe.

etter som Torstein gang på gang viser at han ikke er til å stole på.

bla lyver han om oppsigelsen av MrA..

det var 100% pga sjalusi!

Torstein klarte ikke det faktumet at MrA gjøre noe han ikke klarte.

hvordan kan dere stole på en mann som det?

Sistnevnte vet jeg ikke noe om, så uttaler meg ikke om det.

Lenke til kommentar
Dette er en fin diskusjon .. men Fakta gjenstår ..

hvem stoler dere mest på .. 5 forskjellige som alle sier samme ting? som har opplevd det!

eller 1 som har hørt det fra en ....

Det gjenstår litt fakta i dette innlegget også. Beslutningen om allyses fremtid i amotor ble tatt på et møte der allyse deltok som den ene parten, og Torstein som den andre. Mlwirak og pgressum deltok som representanter fra styret i hw-nettverket.

Lenke til kommentar

Jeg må få lov å utrykke hva jeg synes om denne saken.

 

1. Det er SVÆRT uprofesjonelt, og likefrem sjofelt overfor medarbeidere - lønnede eller ikke - å gå ut å diskutere dette under mer enn fire øyne. Inntil man har kommet til en intern enighet eller en rettslig avgjørelse, har saken ingenting i disse former å gjøre.

 

2. Det jeg har lest tyder på at denne saken har mange sider. Hvordan de reele fakta er, og hvordan er opplevd av partene, får være en annen sak, men jeg synes ingen av parteene (og i særdeles ikke ikke Wiraks innlegg) har vært fremstilt slik en overordnet bør fremstille dem. Dette drar også ned helhetsinntrykket.

 

3. Amotor har jo ikke vært kjent for sin glimrende journalistikk. Stort sett har det vært copy'n'paste, og det lille av egenproduserte artikler som har vært publisert har ikke vært feiende flotte, akkurat. Godt til å være en start, men når man starter et såpass skjørt prosjekt som dette, er det viktig å ikke kaste stein, man sitter tross alt i glasshus.

 

4. Forumseksjonen "bil og motor" har dog fungert svært tilfredsstillende, i allefall for undertegnede.

 

 

Jeg oppfordrer begge parter til å ta saken videre på hjemmebane, og ikke her. Denne tråden må gjerne stenges for min del. Dersom det ikke kommes til en enighet, har vi et glimrende fungerende rettsvesen, og lovverk som regulerer denne typen tvistemål. Jeg sier ingenting om hvem som har rett og feil i denne saken - det er bare måten den løses på, en måte som ikke gavner noen, især ikke HW.no-nettverket.

 

 

mvh

Richard Helskog

aka bfisk

Lenke til kommentar

for å si det rett ut.

torstein er en jævla svinder som bare vil ha penger selv.

ban meg gjerne herifra jeg gir fulstendig faen.

alt jeg sier er at torstein bør få en dose BANK!

han bør ikke være så tøff i trynet, en dag er ikke hans dag.

hverm startet amotor? ALLYSE! hvem fikk sparken? ALLYSE!

noen som ikke stemmer? jaaa.. hmm..

torstein er direkte skada.. stakkars mann

Endret av kjakan_mm
Lenke til kommentar

Jeg er lei av hele saken, og det kan ikke komme noe godt ut av den.

 

Vi er nødt til å tenke fremover, med arbeidet med Hardware.no, søstersidene og kanskje også Amotor - hvis det er mulig å redde siden.

 

Dere får tro hva dere vil om konspirasjoner og slemme mennesker i Hardware.no-ledelsen, men nå er vi i alle fall nødt til å komme oss videre.

 

Jeg stenger tråden, selv om noen sikkert vil oppfatte dette negativt.

 

Dette har vært en intern sak, som burde vært holdt intern av alle parter. Slik gikk det dessverre ikke.

 

Vi skal imidlertid gjøre vårt beste for å ta lærdom av saken for fremtiden.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har til nå ikke deltatt i "diskusjonen" her på forumet, da jeg

fryktet at dette ville være som å kaste bensin på bålet - og at det

ville gjøre vondt verre.

 

Jeg har vært med i Amotor.no fordi det var gøy, lærerikt og utfordrende.

Slik dette har utviklet seg, med konspirasjonsteorier og en voldsom

personhets mot meg både her på forumet, på e-post og andre steder - er

det ikke gøy lenger.

 

Man kan mene hva man vil om kvaliteten på det jeg har gjort, men jeg har

i det minste gjort mitt beste for å lage en så bra bilside som mulig -

på fritiden. Det er trist at ingen her på forumet ser ut til å sette

pris på dette, men det er vel lettere å kaste dritt om andre enn å

faktisk brette opp ermene og ta i et tak selv.

 

Jeg vil med dette benytte anledningen til å takke for meg, og overlater

roret i Amotor.no til andre - hvis det i det hele tatt er noen som tør

og gidder.

 

Det hadde vært gøy med en skikkelig bilside her i HW-nettverket, men

dette er et langt lerret å bleke - ikke minst med tanke på hvilke

ondsinnede, nedrivende krefter som finnes her på forumet.

 

Jeg kommer til å fullføre de oppgaver jeg allerede har begynt på.

Men det blir nok lite oppdateringer på amotor.no i nærmeste fremtid.

 

Vennlig hilsen

Torstein Solhaug

Eks-redaktør i Amotor.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...