Windoge Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Nå lages det en egen mod for botene i spillet: Our very own Dnamro is holding an open beta for the BFV version of the RealPlayer mod. If you're interested then grab the mod here and after you've tested it make sure to give him some feedback in the fourm to help make the mod even better. Here's some more info about the mod: Realplayer Battlefield Vietnam is a single player/coop enhancement mini-mod. This is an open source mod. Other mod teams are welcome to use the AI improvements for their own mods. The mod contains several bug fixes and changes to improve the single player/coop experience. To install - just extract the installer from zip file and run. To play - start the game from the Realplayer vietnam icon or select realplayer from the custom game menu. 1.e: - Specialized bot names on all maps - Maximized attack and aggression on all maps. Some maps were maxed out by DICE. Maps improved by RealPlayer: Hoci. Trail Cambodia Hue Reclaim Hue IA Drang Khe Sahn Op. Irving Previous - - Added Realplayer AIbehaviors for more aggressive bots. - Medpacks are enabled for bots and added to most classes. - The wrench is fixed for bot use. - Third person soldier view added. - Gun camera tweaked on most vehicles. - Several vehicle AI bugs fixed ( such as gunner on helicopter). - Bots capability to fire from passenger postion added to BTR60 and Samapan. - Bots tendency to bail from pilot postion of helicopters was reduced. - Bot weapon ranges overall are increased. - Bots will use grenades against vehicles. - Smoke grenade replaced with standard grenade. - Bots will prefer to use rocket weapons against vehicles and change to another weapon to attack infantry. This is a combined project with Necronom and Dnamro. Download: http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetb...ayers/rpv1e.zip Og A.I`en i spillet vil stadig øke ettersom patchen blir nyere og nyere. Har ikke testa den, men jeg vet at enkelte her synes at single player er litt viktig så dere kan få prøve den. Gjerne legg inn noen kommentarer.
GoldlaXiE Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Kjem aldri til å spele mot botar likevell.. det er jo mykje kjedligare enn MP!
hodesleng Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Har spillt singel i 5 min, ser ingen grunn til å spille singel når jeg har ADSL...
Windoge Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 Jeg sa ikke at single player i dette spillet var så stor hitt i dette spillet, men enkelte synes at LAN med boter er gøy og det er det også om botene er gode. Så bare prøv denne modden om dere ønsker.
Aggex Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 + at enkelte ikkje har tilgang til internet eller "raske" linjer..
Windoge Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 + at enkelte ikkje har tilgang til internet eller "raske" linjer.. Det også. Jeg synes IKKE at det skal være et krav hos mange at de må ha internett for å kunne nyte et godt spill som dette. Så jeg synes det er bra noen lager egne mods til å forbedre A.I`en, den gjør LAN gameplayet mye mere morsomt også.
The_evil_blue_toad Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Har lastet ned men klarer ikke å bruke den. Noen som kan forklare hvor jeg skal legge den, hvordan starte osv?
insider Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Tror spillet blir enda bedre med den bot pathen. egeste som mangler egentlig, botene er jo dumme som brød nå.
Windoge Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 Har lastet ned men klarer ikke å bruke den. Noen som kan forklare hvor jeg skal legge den, hvordan starte osv? To install - just extract the installer from zip file and run. To play - start the game from the Realplayer vietnam icon or select realplayer from the custom game menu. Er det som stod i readme.txt værtfall. Så langt er dette bare en beta mod.
The_evil_blue_toad Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 hjelper ikke å åpne rpv.ico (det er et ikon så det sier vel seg selv), men finner det ikke i custom heller. Skal prøve litt til.
Windoge Skrevet 21. april 2004 Forfatter Skrevet 21. april 2004 Ny verson kommer denne uka. Greit om noen har lyst å teste for å så komme med litt feedback om hva dere synes:)
insider Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Ny verson kommer denne uka. Greit om noen har lyst å teste for å så komme med litt feedback om hva dere synes:) kan sikkert prøve dem jeg når dem kommer ut
notarget Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Du får gi en tilbakemelding når du har prøvd den. Det går ikke an å nevne ordet AI i battlefield.
Windoge Skrevet 21. april 2004 Forfatter Skrevet 21. april 2004 Du får gi en tilbakemelding når du har prøvd den. Det går ikke an å nevne ordet AI i battlefield. Er jo derfor folk gjør noe med det. Har faktisk kommet opp et helt EGET single player forum for spillet: http://dynamic6.gamespy.com/~bf42players/index.php?act=idx Men seriøst.. er litt slapt at de som kjøper spillet må gjøre jobben for produsentene i single player delen.
The_evil_blue_toad Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Funker fint så langt som jeg har sett. Har ikke hatt tilfeller av at AI gutta har hoppet ut av pilotsetet enda. Opplever også at fienden kommer i kopter med 4-5 soldater som hopper ut i fallskjerm og faktisk gjør et forsøk på å angripe. Fin mod. den gjør faktisk BFV til et akseptabelt SP spill
Vice Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Jeg fatter egentlig ikke hva som egentlig er "forbedringene" fra BF42 til BFV?? I mine øyne er botene dummere enn de originale BF42. Mange ganger har jeg sett bot'er som bare sitter rolig i et kjøretøy. Man kan da gå helt bort og sette pistolen mot skallen deres og avlive dem raskt og problemfritt. De merker ikke at du står der engang! Slikt skjedde da aldri i BF42.
Windoge Skrevet 22. april 2004 Forfatter Skrevet 22. april 2004 Jeg fatter egentlig ikke hva som egentlig er "forbedringene" fra BF42 til BFV??I mine øyne er botene dummere enn de originale BF42. Mange ganger har jeg sett bot'er som bare sitter rolig i et kjøretøy. Man kan da gå helt bort og sette pistolen mot skallen deres og avlive dem raskt og problemfritt. De merker ikke at du står der engang! Slikt skjedde da aldri i BF42. Nettop, og på intervjuene var de så flinke og skryte av ai`en.
ttt Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 eg får ikkje lasta den ned. eg får bare beskjed om å logge inn. men eg er logga inn (så vidt eg veit) er det nokon andre plasse der eg kan laste den ned? eg har gratis konto.
Windoge Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 eg får ikkje lasta den ned. eg får bare beskjed om å logge inn. men eg er logga inn (så vidt eg veit) er det nokon andre plasse der eg kan laste den ned? eg har gratis konto. Rart =/ Her funker det knall. Tror fileplanet er det eneste stedet så langt, men skan jo si i fra om jeg finner et annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå