Gigant Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 gå inn på www.runescape.com og trykk play game det er gratis!
slash Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 HAHAHA!!! jeg har en kompis som heter rune. og når det står RUNES APE i topic, så må jeg nesten humre litt!!!
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Runescape er så sinnsykt kult. Har vært med i snart 1 år. Er på lvl 56. Du da? Heter det samme der som her.......
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 gå opp i lvler og ha de beste tingene......... (være best altså)
Riotguy Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 (endret) settingen er fra middelalderen. du går rundt i rustning og slåss ... Du kan trene mining og fishing,cooking og alt mulig rart.. du går opp i level etter hvert. Da blir du stor og sterk! Endret 21. april 2004 av Riotguy
Sheel Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Javabasert spill, så man kan ikke forvente så alt for mye, men det er faktisk nokså bra
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 settingen er fra middelalderen. du går rundt i rustning og slåss ...Du kan trene mining og fishing,cooking og alt mulig rart.. du går opp i level etter hvert. Da blir du stor og sterk! Da kan du bare gå rundt å erte N00bene..... Når du har alle gode ting er det egentlig ingen vits i å spille mer.... Synd men sant.
Gn0m Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 settingen er fra middelalderen. du går rundt i rustning og slåss ...Du kan trene mining og fishing,cooking og alt mulig rart.. du går opp i level etter hvert. Da blir du stor og sterk! Da kan du bare gå rundt å erte N00bene..... Når du har alle gode ting er det egentlig ingen vits i å spille mer.... Synd men sant. Tja, du kan jo fortsette å trene opp ferdighetene dine da. Etter over 3 år er det ingen som har maks lvl i alt. Men RuneScape er dølltøft uansett, jeg er lvl 111 nå. Hurra!
Stig_W Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Runescape er absolutt verdt å investere noen timer på, en tanke langsom progresjon i begynnelsen men det tar seg opp etter noen få timer. Et meget godt spill og blandt de beste av dem som ikke koster noe.
Killerzevs Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 settingen er fra middelalderen. du går rundt i rustning og slåss ...Du kan trene mining og fishing,cooking og alt mulig rart.. du går opp i level etter hvert. Da blir du stor og sterk! Da kan du bare gå rundt å erte N00bene..... Når du har alle gode ting er det egentlig ingen vits i å spille mer.... Synd men sant. Tja, du kan jo fortsette å trene opp ferdighetene dine da. Etter over 3 år er det ingen som har maks lvl i alt. Men RuneScape er dølltøft uansett, jeg er lvl 111 nå. Hurra! Hva er nicket ditt på rs da??? mitt er killerzevs
Gigant Skrevet 22. april 2004 Forfatter Skrevet 22. april 2004 dette spillet er så tøfft at det er korett til det mest spillte online spillet somer på nette!
Gn0m Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Hva er nicket ditt på rs da??? mitt er killerzevs Heter Hede... Snakka med deg i går
Killerzevs Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Hva er nicket ditt på rs da??? mitt er killerzevs Heter Hede... Snakka med deg i går det er du det ja. er du lvl 111?! Har du lvl 99 i noe enda da?
Killerzevs Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Ja, 99 i thieving og firemaking kult. 99 i firemaking må ha vært kjedelig. du er member altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå