Gå til innhold

Half Life 2 final box art?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kilde: http://www.halflife2.net/

Half-Life 2's publisher, Sierra, has revealed what is apparently the final box cover for the game on their information page. It is still unclear whether they are planning to use the similar box covers of Alyx and the G-Man shown at last years E3 expo though.

halflife2_box.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De gir det vel ut med 3 covere for å tyne mest mulig penger ut av sinnsyke samlere som da MÅ kjøpe 3 kopier for å få hvert cover.

Kjenner til folk som har kjøpt 3 kopier av Starcraft bare for å kunne stille coverne ved siden av hverandre i hylla. Psycho.

Endret av Bitex
Skrevet
Men PCCD- ROM ? :hmm:

Veldig vanskelig å tyde. Valve har ikke røpt noen om formatet det skal slippes ut på. Vil tro at de går for cd-rom.

Skrevet
Men PCCD- ROM ?  :hmm:

Veldig vanskelig å tyde. Valve har ikke røpt noen om formatet det skal slippes ut på. Vil tro at de går for cd-rom.

Baahh, innen HL2 blir ferdig er det vel blitt standard med BluRay eller HDDVD på alle spill... :(

Skrevet

om HL2 kommer på cd eller dvd er meg knekkende likegyldig, når jeg har venta i 3 år på dette spillet så klarer jeg også å ta inn og ut cd-plater 5 (eller 100) ganger for å få spille det.

Skrevet (endret)

Må si at de ser ut som en boks som ikke akkurat kommer til å skjemme hylla. Så hvertfall fin ut :)

edit: post nummer 2000 kom etter 3 år og 3 mnd sånn ca. nøt bæd

Endret av Complexion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...