Gå til innhold

Elektronika Sjanger ID ("guide")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes, jeg skal utfylle guiden mer etterhvert, med opplysninger fra nettet.

Trengs ikke.. syns den er bra jeg :yes:

Alt kan forbedres :)

 

 

tja..

du har kun "dunk-dunk" sjanger du har der da..

er MAAANGE andre sjangrer innen elektronika..

fks. Big Beat (The Chemical Brothers)

 

Vil ikke akkurat si at DeepHouse og Chillout er typisk Dunk-Dunk. Men som sagt, "guiden" skal utfylles så snart jeg får litt tid. Skal se om jeg får sett på den til helgen/torsdag.

Lenke til kommentar
Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO ;)

Vedder på at du aldri har hørt chillout ell.

 

Er du sånn harbarka metal fan? Gansk mye likt der også....

 

 

Men som de sier i en Angerfist sang: Everything is a copy of a copy of a copy...

Lenke til kommentar
Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO ;)

Vedder på at du aldri har hørt chillout ell.

 

Er du sånn harbarka metal fan? Gansk mye likt der også....

 

 

Men som de sier i en Angerfist sang: Everything is a copy of a copy of a copy...

nope, er heller ikke metal fan.. har ingenting fast, men tenk Oasis

Lenke til kommentar
Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO ;)

Vedder på at du aldri har hørt chillout ell.

 

Er du sånn harbarka metal fan? Gansk mye likt der også....

 

 

Men som de sier i en Angerfist sang: Everything is a copy of a copy of a copy...

nope, er heller ikke metal fan.. har ingenting fast, men tenk Oasis

Synes personlig at slik popmusikk høres helt lik ut uansett, sikkert på samme måte du føler for elektronisk musikk. Men noe pop liker jeg, som The Verve..

 

 

 

Men ingen tvinger deg til å lese guiden, vel? ;)

Lenke til kommentar
Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO ;)

Vedder på at du aldri har hørt chillout ell.

 

Er du sånn harbarka metal fan? Gansk mye likt der også....

 

 

Men som de sier i en Angerfist sang: Everything is a copy of a copy of a copy...

nope, er heller ikke metal fan.. har ingenting fast, men tenk Oasis

Synes personlig at slik popmusikk høres helt lik ut uansett, sikkert på samme måte du føler for elektronisk musikk. Men noe pop liker jeg, som The Verve..

 

 

 

Men ingen tvinger deg til å lese guiden, vel? ;)

bare fordi min mening ikke er positiv betyr ikke at den ikke får være her.. forum er tross alt deling av meninger, positiv og negativ

 

men vi er heller enig i at vi er uenig.. liker the verve jeg også :thumbup:

Lenke til kommentar
Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO ;)

For det første dekker elektronikabegrepet mye mer enn det som er tatt opp her.

For det andre trenger du nye ører, eller litt bedre erfaringsgrunnlag å uttale deg på.

Lenke til kommentar
men vi er heller enig i at vi er uenig.. liker the verve jeg også

 

Tror det er lurt. Andre kan ikke bestemme hva som er bra musikk... Hvis noen vil høre på mobilringelyder i stereo istedet for skikkelig musikk, så kan de jo få lov til det hvis de vil. Personlig foretrekker jeg alt annet enn Elektronikamusikk *hodepine* :p

Lenke til kommentar
Dere kunne spart dere for mye tid hvis dere bare la alt sammen i kategorien RÆV MUSIKK! det er så ensformig dritt, at dere orker hører på dette! hver eneste sang er jo klin lik! Men dette er jo seff bare min HO ;)

Å se å dra til h*lvete med deg din lille grineunge. Hva FAEN er poenget med å ødelegge en helt kurant tråd for elektronikaelskere, bare fordi DU ikke likker det? Vi DRITER i om det er din "HO", ingen tvinger deg til å svare på en tråd.

Takk, hei. Pell deg ut.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
<@Rob_Saunders> it's not all crap :(

<+K_Praslowicz> Maybe, But I'm not one to dig through piles of shit to pick out a good piece of corn to eat.

 

sorry, passet for perfekt.. sannheten er at jeg var frustrert, var nemlig på LAN der han ene med høytalere skulle BARE spille techno.. beklager at jeg ødela tråden, fortsett som om jeg aldri var her :thumbup:

Lenke til kommentar
fortsett som om jeg aldri var her :thumbup:

We intend to... Men takk for din høflighet :roll:

 

 

Jeg er snart ferdig med kodinga Fragletrollet.. Tok litt lengre tid enn forventa siden jeg må omgjøre på hele www.xanitra.com.. hele hjemmesiden er jo på engelsk, så jeg må lage en seksjon som er på norsk. Men det burde ikke ta lange tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...