Gå til innhold

Elektronika Sjanger ID ("guide")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker.. oppdaterer ettersom du oppdaterer jeg vet du.

Guiden skal også bli penere fremstilt, og du skal få et permanent sted på "credits" listen på www.xanitra.com (akkurat nå er det bare jeg som står for materialet der.)

 

 

Du kunne jo skrevet et par ord om jungle når du får tid, som er storebroren til Drum and Base.

 

 

vel, ha en kongelig uke.

 

xanitra

 

PS: Legger oxo til, at om det er noen elektroniske band der ute, som trenger promo, kan dere bare gi meg link til en mp3 og noen ord om dere selv, og kanskje et band-bilde, så legger jeg dette på www.xanitra.com, med link til deres hjemmeside.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Mycket bra guide, men jeg tror jeg kommer til å kalle det meste trance i min uvitenhet fremover også :D Er nok et håpølst tilfelle.

 

Ellers er det irriterende med folk som klager når andre skriver guide. Klapp igjen og kom med konstruktiv kritikk eller skriv noe bedre selv. Det er uansett tanken som teller. Folk som skriver guider som f.eks fragletrollet gjør dette for å hjelpe andre og holder liv i forumet.

 

Når jeg har fått det av hjertet, all respekt til fragletrollet, keep up the good work.

Endret av Zhor
Lenke til kommentar

Fragletrollet:

 

Du, jeg skal starte på en "credits" side hvor de som har latt meg få lov å bruke deres materiale skal få si noen ord om seg selv, legge ut linker, og om du lager musikk sjøl, legge ut en låt eller to.

 

 

Kunne du sendt meg en PM om dette?

 

din nyeste guide versjon er nå oppe å går på siden.

Lenke til kommentar
Mycket bra guide, men jeg tror jeg kommer til å kalle det meste trance i min uvitenhet fremover også :D Er nok et håpølst tilfelle.

 

Ellers er det irriterende med folk som klager når andre skriver guide. Klapp igjen og kom med konstruktiv kritikk eller skriv noe bedre selv. Det er uansett tanken som teller. Folk som skriver guider som f.eks fragletrollet gjør dette for å hjelpe andre og holder liv i forumet.

 

Når jeg har fått det av hjertet, all respekt til fragletrollet, keep up the good work.

Takk =)

 

 

Må takke alle her som har gitt meg god og saklig tilbakemelding. Bare fortsett, og gi gjerne ønsker på sjangre dere ønsker opplistet. Skal se om jeg ikke kan få oppdatert den litt idag =)

 

MvH

Fragle^

Lenke til kommentar

godt nokon endelig laga ein god guide til denne typen musikk.

er lei av at alle generaliserer musikken og kallar den techno, jævla piss...

 

ein ting, under house har du skrive st. germain... er dette rett, synest ikkje det minnar om house i det heile, ivertfall etter min def.

 

takk for ein flott guide.. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...