Gå til innhold

Kan delete posten! :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry kamerat, emn kommer du med den tonen, og krever å få se tidligere verker og greier, så er det liten sjangse for at noen gidder å hjelpe deg. Innelgget ditt hadde vært profft og fint hvis det avslutningsvis hadde nevnt noe om vederlag for jobben, men når du påpeker at dette er gratis så blir det bare dumt...

 

Uansett er ikke folk her veldig glade i å lage klansider (når begynte språkrådet å godta clan?), uavhengig av alderen deres.

Lenke til kommentar
Om du ønsker en proff webdesigner må du isåfall betale! Selv tar jeg flere hundre kroner for ei side. Det kan bli dyrt! Men om du skaffer deg gode kontakter kan det jo hende du faktisk får deg en ganske proff, gratis side. 1000 kroner fyyyker ut av vinduet om man skal ha en proff side!

Man må ikke nødvendigvis betale for en proff side. Polert har laget flere lekre sider for folk som spør pent, meg inkludert. Nå måtte jeg riktignok kode siden min selv da den kom før polert ble kodemester.

 

Idag tviler jeg ikke på at han setter opp en klanside (uten serverside riktignok) på en kveld om han skulle ha lyst. Men da duger ikke den typen "forespørsel" som trådstarter kom med...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...