Gå til innhold

Ingenting kult å kjøpe, jo


Anbefalte innlegg

Har T610, er dødsfornøyd, men er lei den, vil ha ny mobil. Minimum VGA kamera. Må ha alt T610 har, + en god del fete funksjoner så det er vits i å bytte, men finner jo ingenting! SE kommer jo bare med "nesten T610"-er hele tiden i T630 og Z600, venter på K700 men det tar jo sånn tid!! Når kommer den egentlig?!?

Når kommer Siemens S65? Den er fet! Nokia 6230 er også stili, men utenom den (som er en nokia - ergo jeg ikke kjøpe) hva kommer up next som dere T610-eiere har tenkt å investere i?!?

 

Hvorfor kommer det ikke en kul klap-telefon fra Samsung i samme stilen som E700 bare med bluetooth, mp3 o.l....arg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde t610 før den ble stjålet. Jeg kjøpte da en Siemens ST60. Å gå fra t610 til st60 var noe drit. Jeg savner t610en min sååå mye.. :no: så på ditt spml om den neste mobilen jeg skal investere i er helt klart SE K700. Jeg gleder meg sinsykt til den :D den kommer ike før på sommeren/sensommeren, men allikevel, den skal jeg ha!

Lenke til kommentar
Har T610, er dødsfornøyd, men er lei den, vil ha ny mobil. Minimum VGA kamera. Må ha alt T610 har, + en god del fete funksjoner så det er vits i å bytte, men finner jo ingenting! SE kommer jo bare med "nesten T610"-er hele tiden i T630 og Z600, venter på K700 men det tar jo sånn tid!! Når kommer den egentlig?!?

Når kommer Siemens S65? Den er fet! Nokia 6230 er også stili, men utenom den (som er en nokia - ergo jeg ikke kjøpe) hva kommer up next som dere T610-eiere har tenkt å investere i?!?

 

Hvorfor kommer det ikke en kul klap-telefon fra Samsung i samme stilen som E700 bare med bluetooth, mp3 o.l....arg!

Akkurat slik føler jeg det å, men jeg har bestemt meg for å vente på SE k700:) :D

Lenke til kommentar
du kunne tro K700 kom 19.04 ja...det er jo bare tull...jeg har snakket med formanen i sony ericsson å han sier den kommer i mai mnd..(de prøver å få de tidligere ut..  :dribble:

Du skriver bare tull....

Hvem er denne formannen du snakker om?

Hva heter han?

Han bare juger, "Nordialog testet K700 da SE mannen glemte den.."

"Snakket med SE formann"

 

Jeg vil ha skriftlig dokumentasjon..

 

Dessuten har MPX den på "bekreftet" I JUNI.. så LOL! :laugh::laugh:

Lenke til kommentar

jeg vet ikke hva han heter...men jeg har sett K700......den er mindre enn T610 og T630..det eneste minus med er at lyset i knappene..da ser knappene ut som billig plast..eller's er den kul..Nordialog hadde møte med han fra sony ericsson..mer vet jeg ikke..

 

 

så vist dere ikke tror det så gir vel jeg blaffen i det... :nei:

 

 

har holdt K700....den er litt lettere enn T610 osv...bak tlf er den lik 6600...

Lenke til kommentar

Ja vet jo det der, men K700 kommer jo ikke før om flere måneder! Vil ha ny mobil nå jeg! Akkurat nå, eller om max 1 mnd. Dette går jo såå treegt...vente vente & sikkle sikkle på K700.....

 

Hvorfor kommer det ingen nye kule klapp-telefoner snart???

SAMSUNG: hallo? noe nytt på gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...